۰

زنگنه 60 نماینده مجلس را استخدام کرد

میز نفت - نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای زنگنه ( وزیر سابق نفت) در در دو دوره مسئولیتش در دولت های آقایان خاتمی و روحانی ، ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس را در وزارت نفت استخدام کرد.
زنگنه | میز نفت
زنگنه | میز نفت
به گزارش میز نفت ، احمد امیرآبادی فراهانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای زنگنه در در دو دوره مسئولیتش در دولت های آقایان خاتمی و روحانی ، 60 نفر از نمایندگان را در وزارت نفت استخدام کرد، گفت: او تنها در دوره قبل, 25 نماینده و از سال 1392 تا سال 1400 هم که دوباره وزیر شد، 35 نماینده را به وزارت نفت برده است.

وی افزود: یکی از نمایندگان در قرارداد نفتی با خارجی ها ، از این قرارداد ایراد گرفت و با من شروع به دعوا کرد و پس از اینکه در دوره بعدی مجلس, رای نیاورد بلافاصله هیئت مدیره یکی از شرکت های نفتی شد؛ بنابراین دعوای او به خاطر آن مسئله بود .

امیرآبادی اضافه کرد: در طول 10 دوره گذشته مجلس، 8 هزار نفر به ایران خودرو توسط نمایندگان مجلس معرفی شدند و فقط یک نماینده به تنهایی ، 300 نفر را معرفی کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد دخالت در عزل و نصب ها، زمانی که وزیر مربوط در جلسه رای اعتمادش, به نمایندگان می گوید که فرماندار و استاندار را با نظر شما انتخاب می کنم این موضوع علاوه بر اینکه اشتباه است بلکه توقع نمایندگان را بالا می برد و اگر وزیر مربوط، این کار را انجام ندهد ممکن است بین دو قوه اختلاف ایجاد شود .



منبع : تسنیم
سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 31423
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *