۰
۱۱
در انتظار پاسخ استعلام

برنامه ریزی نفت به چه کسانی می رسد؟

میز نفت - شنیده ها می گویند وزیر نفت قرار است کریم زبیدی را به عنوان معاونت برنامه ریزی وزارت نفت منصوب کند و محمد محمدی پور هم جایگزین زبیدی، در برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت شود.
وزارت نفت | میز نفت
وزارت نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت ، محمدی پور از جمله نزدیکان محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت است که روابط نزدیکی با او دارد. خجسته مهر پس از تلاش برای حضور محمدی پور در شرکت نیکو که با مخالفت نهادهای نظارتی همراه شد، تصمیم گرفته است وی را راهی مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت کند.

کریم زبیدی، هم اکنون مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت را بر عهده دارد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و استعلامات مثبت شود، محمدی پور جایگزین او شده و زبیدی هم جایگزین هوشنگ فلاحتیان می‌شود.

البته درباره زبیدی برخی حواشی موجب شده تا مخالفت ها برای معاونت او بیشتر شود چراکه او یکی از پایه های اصلی تصمیمات غلط زنگنه در دوره وزارتش بود و این روزها با چرخشی عجیب، تبدیل به یک چهره انقلابی شده است.

 
سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 31425
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


قاسمی
Poland
در مورد زبیدی دقیقا درست گفتید. اغلب سیاست‌های زنگنه از مسیر زبیدی به شرکت ها دیکته میشد و مطیع محض زنگنه بود.
Iran, Islamic Republic of
چهره انقلابی را خوب امدید
همه همکاران شرکت نفت از این تغییر در شگفتند
Iran, Islamic Republic of
برقراری نطام شایسته سالاری در انتصابات و عزل ها
جانباز
Iran, Islamic Republic of
دکتری دامپزشکی شرکت نفت چکار میکنه انهم در واحد فرهنگی اقای مجیدی با رانت پدرش امده و ابشان هم رانت پسر خودشو در فناوری اطلاعات آورده خدا این رانت ها را از بین ببرد .
حسن
Iran, Islamic Republic of
هر دو نفر برای نفتی ها و ستاد وزارت نفت شناخته شده هستند, هر دو اتتصاب کارایی نخوهند داشت... مدیر تلفیقی نفت که مدرک تحصیلی درست و معتبری هم ندارد, استاد دور زدن سازمان برنامه و بودجه و نمایش دادن است. هیچ اعتماد و تعهدی به رعایت قانون وزارت نفت ندارد. ایشان در مدت 8 سال دوره زنگنه , توان فکری ارائه حتی یک گزارش فنی و علمی درباره حوزه بالادست نداشتند. ضمن اینکه با حضور دکتر مح....( دکتری از یه جایی از چین) برنامه ریزی و نفت بطور کامل محل نزاع ها و جناح بندی های سیاسی خواهد شد. البته قبلا گفتم تا "شایسته" سالار نباشد "شایسته سالاری" حرف و شعار مفت است.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه امروز شنیدم مصطفی امید قایمی مدیر عامل سرمایه گذاری اهداف و جعبه سیاه زنگنه و مدیر میلیاردی دولت قبل ابقا شد اقای اوجی و بیات خسته نباشین
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقایان اوجی و بیات تصمیم گیرنده هستند؟پس ما چرا رای دادیم آخرین اعتماد ما هم داره از بین میره.از آقای رئیسی خیلی توقع داشتیم
وجدان
Iran, Islamic Republic of
از قدیم مرسوم بود که وزیر و معاونان جدید به سمت وزیر و معاونان قبلی سنگ می انداختند. اما این بازی و سرگرمی چهار ساله منسوخ شده. اینها از ابتدا بطرف هم سنگ می اندازند. اون با کارت هوشمند زیر آب این را میزند , آن یکی دیگری را متهم به بی برنامگی می کند, و این یک امیدوار است زمستان سختی باشد تا خودی نمایش دهد.... مسولیت ؟مملکت؟ ملت؟
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
دو فردی که قبلا در جایگاهشان هیچ توانایی و عملکرد موفقی نداشتند برای دو قلب برنامه ریزی نفت!! گویا قسم خوردند نفت رو نابود کنند. زبیدی اگه خوبه همون تلفیقی بمونه! ارتقا به معاونت برنامه ریزی. هیچ اعتقادی به برنامه های کلان و همکاری با سازمان‌های بیرونی نداره. محمدی پور یک کارشناس رده پایین که در دوره قبلی خجسته در برنامه ریزی با آسانسور صعود کرد و حالا با هلی کوپتر میخواد مدیر برنامه ریزی تلفیقی بشه.
Iran, Islamic Republic of
چقدر مدیرو معاون وزیر شدن راهت شده که هرکسی میتونه
Iran, Islamic Republic of
از مدیرمالی جدید نفت چه خبر،,؟