۰

آخرین وضعیت جایگاه های عرضه سوخت

میز نفت - طبق آخرین اعلام، تاکنون ۳۵۰۰ جایگاه عرضه سوخت در کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها فراهم شده است.
جایگاه بنزین | میز نفت
جایگاه بنزین | میز نفت
به گزارش میز نفت ، فاطمه کاهی - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران - از اتصال حداکثری جایگاه‌های عرضه سوخت در سرتاسر کشور خبر داد و درباره آخرین وضعیت جایگاه های تهران گفت: تا ظهر امروز  تعداد کل جایگاههای فعال از جمله متصل به سامانه هوشمند سوخت و غیرمتصل به سامانه هوشمند سوخت در تهران ۳۰۵ جایگاه است.

به گفته وی هیچ مشکلی برای تامین سوخت در کشور وجود ندارد و مردم نگران این مساله نباشند، ضمن اینکه تمام نیروهای ما با جدیت در صدد رفع کامل مشکل هستند.

او همچنین تصریح کرد: امکان عرضه بنزین با قیمت  آزاد در ۵۰۰ جایگاه کشور فراهم است و در مجموع  ۴۰۰۰ جایگاه در سراسر کشور فعال هستند.

طبق اعلام وزارت نفت، در پی اختلال پیش‌آمده در ارتباط سامانه هوشمند سوخت با جایگاه‌های سوخت سراسر کشور از روز سه‌شنبه، (چهارم آبان‌ماه) امکان عرضه سوخت در جایگاه‌های کشور غیرممکن شد که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعزام بیش از ۴۵۰ گروه عملیاتی برای ازسرگیری عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و فعال‌سازی جایگاه‌ها به‌صورت دستی اقدام کرد و در نیم ساعت نخست این اتفاق شماری از جایگاه‌ها فعال شدند.




منبع : ایسنا
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 31532
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *