۰
۳
حکم مهمی که در متن صدا کرد

پایان داماد در آزادگان جنوبی

​میز نفت – با برکناری نصرالله زارعی از توسعه میدان آزادگان جنوبی و سپردن امور دم دستی به وی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، کارکنان متن نسبت به آینده این شرکت امیدوار شدند.
پایان داماد در آزادگان جنوبی
به گزارش میز نفت، زارعی داماد غلامحسین نوذری وزیر اسبق نفت است که در دولت حسن روحانی، معاون شرکت متن شد و اجرای طرح توسعه میدان آزادگان جنوبی را در دست گرفت. عملکرد بسیار ضعیف او در این میدان موجب بروز انتقاداتی از سوی کارشناسان، مدیران شرکت ملی نفت و رسانه ها شد.

حکم مجری جدید آزادگان جنوبی - میز نفت

تورج دهقانی مدیرعامل سابق متن تصمیم گرفت وی را از سمت خود برکنار کند و همین کار را نیز کرد؛ اما دخالت کرباسیان مدیرعامل وقت شرکت ملی نفت موجب شد زارعی به فاصله چند ساعت از برکناری دوباره حکم انتصاب خود را دریافت کند. این اتفاق عجیب تحلیل های بسیاری را به همراه داشت تا اینکه روزهای انتخابات فرا رسید.

زارعی در ایام انتخابات به منتقد سیاست های دولت روحانی تبدیل شد و حتی با خبرگزاری فارس مصاحبه مشروحی کرد که در دل آن، می شد تغییر بازی او را متوجه شد. وی امیدوار بود در دولت رئیسی پیشرفت کند و حداقل مدیرعامل پتروپارس و یا متن شود.

ابوذر شریفی مدیرعامل جدید مهندسی و توسعه نفت اما تصمیم گرفت وی را از آزادگان جنوبی حذف کند و اجرای این پروژه را به علی باقری بسپارد. باقری از چهره های جوان و متخصص صنعت نفت است که شریفی از او خواسته به نابسامانی های این میدان مشترک پایان دهد.

حکم نصرالله زارعی - میز نفت

زارعی حاشیه های بسیاری را در شرکت متن ایجاد کرده بود که یک نمونه آن، تکاید و پیگیری های ویژه وی برای واگذاری پروژه حفاری 15 حلقه چاه آزادگان جنوبی به شرکت حفاری تدبیر است. مدیریت این شرکت برعهده محسن خجسته مهر مدیرعامل فعلی شرکت ملی نفت بود که البته با ورود سازمان بارسی کل کشور ماجرا طور دیگری رقم خورد.
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 31542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اما باید چند روز صبر کرد.

ایشان دوبار دیگر برکنار شده اما فرداش ابقا شده!!
Iran, Islamic Republic of
زارعی اول مشکل پرونده های اخلاقی ، مالیشو دیگه باید حل کنه ، اقای زارعی از پرونده منشیتون چخبر
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آزادگان باید از پتروپارس گروه ته بشه و قراردادهای پیمانکاران پتروپارس مستقیم با خود متن بسته بشه تا این واسطه مزاحم مفت خور رانتی هزینه اضافه تحمیل نکنه به مملکت