۰

شیوا از برنامه های نفتکش گفت

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با اشاره به هدف‌گذاری‌ها در زمینه ارتقای ناوگان شرکت ملی نفتکش گفت: علاوه بر بازسازی و نوسازی ناوگان که براساس مطالعات علمی، فنی و اقتصادی انجام خواهد گرفت، توسعه ظرفیت ناوگان نفتی، گازی و شیمیایی نیز دنبال می‌شود.
نفتکش | میز نفت
نفتکش | میز نفت
‌به گزارش میز نفت ، ‌حسین شیوا اظهار داشت: مجموعه شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان یکی از بزرگترین ناوگان های نفتی جهان، نقشی راهبردی در تکمیل زنجیره ارزش صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور ایفا می ‎کند که تاثیری بسیار مهم بر توسعه اقتصادی و برخی شاخص های اقتصادی کلان در سطح ملی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با اشاره به عملکرد درخشان شرکت ملی نفتکش ایران در تداوم و تاب‌‎آوری تولید و صادرات محصولات نفت و گاز در دوران دفاع مقدس و‌ همچنین موفقیت و سرافرازی این شرکت در دوران تحریم‎‌های ظالمانه، با ابراز تشکر از زحمات صادقانه و تلاشهای دلسوزانه کارکنان این شرکت، مهمترین اهداف و اولویت‌های راهبردی این شرکت را تشریح کرد.

شیوا آینده نگاری علمی و کاربردی مجموعه شرکت ملی نفتکش (ترسیم آینده مطلوب و‌ نقشه راه تحقق آن) و‌ همچنین بروزرسانی سند راهبردی تحول و تعالی سازمان، توان رقابت‌‎پذیری جهانی و ‌ثروت آفرینی پایدار زنجیره ارزش و ‌زنجیره تامین شرکت را از مهمترین اولویت های راهبردی در دوره جدید برشمرد.

وی رسیدگی به وضع کارکنان به‌ویژه دریانوردان شرکت ملی نفتکش ایران را اولویت دیگر این شرکت عنوان کرد و افزود: در زمینه نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت، بهبود امور رفاهی و معیشتی و همچنین ارتقای کیفیت زندگی کاری همراه با توسعه فرهنگ احترام متقابل و پایداری امنیت شغلی مورد تاکید و توجه است.  

شیوا درباره هدف‌گذاری‌های انجام شده در زمینه ارتقای ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران گفت: علاوه بر بازسازی و نوسازی ناوگان که براساس مطالعات علمی، فنی و اقتصادی انجام خواهد گرفت، حفظ و در صورت لزوم توسعه ظرفیت ناوگان نفتی، گازی و شیمیایی بر با انجام مطالعات راهبردی در زمینه‌های فنی، اقتصادی و بازاریابی پیگیری و دنبال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران‌ اعلام کرد: افزایش بهره‌وری پایدار، خلاقیت و نوآوری پایدار و کیفیت پایدار زندگی کارکنان به عنوان سه هدف عام و مستمر شرکت ملی نفتکش ایران درراستای افزایش توان رقابت‎پذیری و ثروت‎آفرینی زنجیره ارزش شرکت و مشارکت فعال در ساختن آینده بهتر، چابک‎تر و رقابت‎پذیرتر، تعریف و تدوین شده است.


منبع : فارس
 
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب: 31639
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *