۴
۹۳
جدیدترین تصمیمات کارکنانی وزارت نفت

خبرهای مهم مددی برای کارکنان نفت

میز نفت - علی مددی، معاون منابع انسانی وزارت نف با اشاره به افزایش حق الزحمه بهره وری کارکنان نفت گفت: این اقدام وزارت نفت در شرایطی انجام می‌شود که تا پیش از این، حق‌الزحمه بهره‌وری به میزان حداقلی به نیروهای قرارداد مدت‌موقت و پیمانکاری پرداخت می‌شد.
وزارت نفت | میز نفت
وزارت نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت، مهدی علی‌مددی در گفت‌وگو با شانا اظهار کرد: در جریان سفر به عسلویه، اهواز، آبادان و دشت آزادگان و حضور در نشست‌های مشترک با مدیران شرکت‌های تابعه و نمایندگان کارکنان صنعت نفت، یکی از مواردی که به جد در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت قرار گرفت، بحث حق‌الزحمه بهره‌وری کارکنان قرارداد مدت‌موقت و پیمانکار بود که با پیگیری‌های انجام شده و بر اساس مصوبه شورای اداری و استخدامی صنعت نفت، حق‌الزحمه یادشده بر اساس ۳۰ برابر حداقل دستمزد شورای عالی کار به علاوه کمک‌هزینه‌های مسکن، عائله‌مندی و اولاد، بن اقلام مصرفی خانوار و فوق‌العاده نوبت‌کاری برای پرداخت ابلاغ شده است.

بر اساس این گزارش، این اقدام وزارت نفت در شرایطی انجام می‌شود که تا پیش از این، حق‌الزحمه بهره‌وری به میزان حداقلی به نیروهای قرارداد مدت‌موقت و پیمانکاری پرداخت می‌شد.

*تدوین طرحی برای ساماندهی وضع مدت‌موقت‌ها

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران و کارکنان صنعت نفت که در جریان سفر به مناطق عملیاتی با آن روبه‌رو شده است، ساماندهی وضع حقوق و دستمزد کارکنان مدت‌موقت بوده است، افزود: به این منظور و با هدف ساماندهی وضع نیروهای قرارداد مدت‌موقت و نظام جبران خدمات هوشمند این کارکنان، نشست‌های مدونی در شورای مدیران منابع انسانی صنعت نفت برگزار و در این زمینه طرح بسیار مناسبی تدوین و مقرر شده است که این طرح پس از بررسی در شورای معاونان وزارت نفت، ابلاغ شود.  

*کارکنان مدت‌موقت‌ پذیرفته شده در آزمون در شرف تبدیل وضعیت

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت در ادامه درباره پذیرفته‌شدگان آزمون توانمندسازی نیروهای قرارداد مدت‌موقت هم بیان کرد: مقرر شده است طبق تعهدهای ایجاد شده مبنی بر انجام مصاحبه فنی - تخصصی، این افراد برای تبدیل وضعیت به قرارداد مدت‌معین (طبق نیازهای سازمان محل اشتغال فرد)، از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به شرکت‌های اصلی معرفی شوند. (شایان ذکر است مجموعه تعداد نفرات پذیرفته شده ۱۶۷۵ نفر بوده که از این تعداد حدود ۲۵۰ نفر مشمول بند و ماده ۴۴ ایثارگری هستند که مراحل تبدیل وضعیت به رسمی آنها در شرف انجام است.)

علی‌مددی درباره برنامه جذب ۴۵۰ نفر در قالب قرارداد مدت‌معین نوین نیز گفت: از آنجا که به‌دلیل جلوگیری از تکثر نوع قرارداد در صنعت نفت، قرارداد مدت‌معین نوین لغو شده است، قرارداد همه پذیرفته‌شدگان، در قالب مدت‌معین موجود (مصوبه۱۶۶۲ه. م) امضا خواهد شد.

*تلاش حداکثری برای تبدیل وضعیت ایثارگران

وی درباره تازه‌ترین تصمیم‌ها برای اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران نیز توضیح داد: بر اساس بند «و» ماده ۴۴، اقدام‌های تکمیلی برای تبدیل‌ وضعیت ۵۴۰۰ نفر مشمولان این طرح که هم‌اکنون در قالب قرارداد مدت‌معین و قرارداد مدت‌موقت مشغول به‌کار هستند، در حال انجام است.  

به گفته معاون وزیر نفت، درباره بند «د» تبصره ماده ۲٠ نیز نشست‌های موثری با دیوان عدالت اداری، رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس و معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و نمایندگان مشمولان (نیروهای واجد شرایط ایثارگری شاغل به صورت پیمانکاری و ارکان ثالث/شرکتی) برگزار شده که امید است پس از رفع محدودیت‌های صنعت نفت، فعالیت‌های لازم در این زمینه نیز اجرایی شود.

علی‌مددی به بحث فارغ‌التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت نیز اشاره کرد و گفت: از هفته آینده، فرایند مصاحبه استخدامی تمام ۱۴۴۹ نفر فارغ‌التحصیل باقیمانده گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت با محوریت شرکت ملی نفت ایران آغاز می‌شود و انشاالله مطابق با نتایج مصاحبه‌ها، تا پایان سال اکثریت این افراد در برابر نیازهای استخدامی جذب و به‌کارگیری خواهند شد.

*رسیدگی به تقاضاهای تعدیل مدرک تحصیلی

وی با اشاره به فعال‌سازی شورای تعدیل مدرک تحصیلی و تعیین سوابق برای رسیدگی به تقاضاهای تعدیل مدرک همکاران صنعت نفت نیز اعلام کرد: در این مسیر، به بیش از ۵۰۰ تقاضای تعدیل مدرک که مربوط به کارکنان شرکت‌های ملی نفت ایران و ملی گاز ایران بوده است رسیدگی شده و رسیدگی به دیگر تقاضاهای مربوط به دیگر شرکت‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 31672
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
تورا به خدا آنقدر که به رسمی ها حقوق های نجومی میدهید یک نظری هم به ما قرار دادی ها بکنید. گر چه تمام زحمات را کار کنان قراردادی انجام می دهند .یعنی خدا رو خوش میاد بچه‌ها ی ایثارگران و جانبازان را رسمی کنید و بقیه هیچی اون هم با مدارک لیسانس و فوق لیسانس ،و اونها با مدرک دیپلم زوری،خدا خوشش میاد آقایون با دست ،اصلا با عقل جور در میشه که یک نفر از این بچه‌ها ی ایثارگر هنوز بلد نیست با کامپیوتر کار کند
علی
Iran, Islamic Republic of
اینکه حقوق شما کم هست هیچ جای شکی نیست و باید به حق و حقوق خود برسید ولی حقوق های نجومی رسمی ها اصطلاحی هست که دروغ می باشد و دردی را هم از شما دوا نمی کند . حقوق رسمی ها هم تو این وضع جامعه و شرایط کاری پایین هست و حقوق شما پایین تر . لطفا برای احقاق حق خود دیگران را پله نکنید .
حسن بهرامی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
من خودم نیروی قراردادی با ۲۸ سال کار در بخش بازرسی فنی مناطق نفتخیز جنوب فعالیت میکنم
کاملا حق با شماست
اینکه ما حقوق کم میگیریم دلیل نمیشود عزیزان دیگر را به دروغ اماج حملات خود قرار دهیم حالا دیکران فکر میکنن واقعا نفت چ بخور بخوریه در حالیکه شهرداری هم از نفت بهتره
Romania
👏👏واقعا که👏👏👏👏
شکری
Iran, Islamic Republic of
اگر همه این فکر را داشته باشند همه به حق خود میرسند و گر نه.....
Iran, Islamic Republic of
شما چرا داری توهین میکنی به ایثارگران.من خودم برادر شهیدم لیسانس حقوق دارم مدت نه سال میباشد با شغل رانندگی پیمانکاری دارم زندگیمو با حداقل حقوق ۴ میلیون اداره میکنم.درضمن اگر همین افراد که رفتند جان وزندگی خود را در سن پایین فدای آسایش وارامش شما کردند.یه مقدار انصاف داشته باش .حرف تا عمل خیلی تفاوت دارد تا الان یک نفر هم استخدام رسمی از ایثارگران دراین خصوص نشده دارند امروز و فردا میکنند .تو هم مقایسه نکن از حق خودت اگه میتونی دفاع کن .چون هر کاری که درمقابل جانفشانی ایثارگران انجام بدند حداقل کار است .
Iran, Islamic Republic of
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چهدحاصل /
امیر
Iran, Islamic Republic of
منت سر کسی نزار رفتن به جبهه برای رضای خدا بوده نه اینکه الان کل مملکت شده برای خانواده شهید و ایثارگر
Romania
دوست عزیزم،فرمایش شما متین بله ما برای رضای خدا رفتیم و هیچ ادعای هم نداریم،ولی کشوربزرگ ایران بااین گستردگی و با وجود بدخواهان که ربطی به حکومت فعلی نداشته بلکه مربوط به ژوئوپلتیک ایران است همیشه نیازمند مراقبت و محافظت است لذا در طول تاریخ آنهای که از جانشان برای ایران گذشتند باید مورد احترام واقع شوند تا این روحیه دفع تجاوز در جامعه ما نهادینه شود.
ما برای نسل‌های بعدی نیز نیازمند اسطوره های مثل چمران ها ،باکری ها، همت ها، وسردارعزیزمان شهیدقاسم سلیمانی هستیم بنابراین تکریم ایثارگران بایدمستمرباشد.
Iran, Islamic Republic of
انشاا... خودت یا یکی از عزیزانت برن برای رضای خداشهید بشن تاشماهم ثواب کرده باشی
Iran, Islamic Republic of
حق با شما .جناب آقای فلانی توهین نکنید به بچه های ایثارگران
Iran, Islamic Republic of
شما قرارداد موقت و معین شاید کسی ندونه که چطور اومدید سر کار، ولی ما رسمی ها میدونیم که همتون از فرزندان و یا فک و فامیل مدیر های قسمت های مختلف وزارت نفت هستید که بدون آزمون و شایستگی ابتدا بصورت پیمانکاری و بعد با فشار همان مسئولان به صورت قراردادی شاغل شدید و الان ادعای همه چیز دان را دارید.
مجید
United States
حقوق زیاد نوش جونتون اما نودوهشت در شد رسمیها بدون ازمون اومدن خیلیهاشن زیر سیکل دروغ نگو در همین گاز البرز وتهران لیشتر رسمیها ی قدیمی زیر سیکل ویا مدرک های قلابی لطفا دهنتو ببند
مجید
Iran, Islamic Republic of
شما که ادعای با سوادی دارید، اول ببین چی نوشتی
والله اصلا معلوم نیست چی نوشتی؟
Iran, Islamic Republic of
نه اصلا اینطور نیست من خودم قراردادی هستم ولی نه فک و فامیل مدیر داشتم و نه با پارتی بازی اومدم
حسن بهرامی بیرگانی
Iran, Islamic Republic of
ندونسته قضاوت نکن
شاید عده ای اینجوری باشند ولی امثال بنده با ۲۸ سال سابقه مدرک لیسانس و مدارک بین المللی متعدد و پدرم هم کشاورز بوده که از شرکت مشاور بعنوان بازرس استخدام و از بدو ورود به همون نیز با آزمون نفت قبول شدیم
اگه قرار باشه اینجوری قضاوت بشه خیلی از رسمی ها هم با سهمیه جانبازی و خانواده شهدا رسمی شدن
اینجور کوبیدن هم دردی دوا نمیکنه
یکی از بیرون میاد ی فنگی میندازه و شماها هم به جون هم می افتید
همین حرفا میزنید و دیگران هم تکرار میکنن
انصاف رعایت کنیم
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا همینطوره
Iran, Islamic Republic of
تو که میگی نیروهای رزمنده وایثار گر گه تا الان که سی و سه سال از جنگ رفته چکار برای این قشر کردن ان روزی که جنگ بود بعضیها جرعتی نداشتند بروند جنگ ایا چطور الان دارن توهین به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران میکنن بی انصافی دگه بسه شماها از همون افراد بی مسؤلیتی هستید که دنبال توهین به خانواده محترم شهداه و ایثارگرانند
منصف
Iran, Islamic Republic of
فکر نمیکنم فردی تا کنون قصد توهین به ایثارگران داشته است .متاسفانه این مصوبه در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران نه تنها خالی از اشکال نیست بلکه کاملا غیر منصفانه است . نیروهای قرارداد مدت موقت ( یا همان نام با مسمای قرارداد مستقیم که تاکنون صراطی جز مستقیم نرفته اند ! ) بعضاً قریب به حداقل ۲۲ سال است که در شرکت متبوع انجام وظیفه نموده اند وفق مصوبه سالهای ۹۲- ۹۱ کارمندانی که بیش از ده سال سابقه کار داشتند ( خصوصا در صنعت نفت ) به قرارداد مدت موقت تبدیل وضعیت شدند و اکنون که ده سال از آن مصوبه میگذرد کماکان در همان شرایط ایستاده و تکلیف آنان مشخص نشده در حالیکه مثلا فردی که پدرش در زمان جنگ چند ماهی حضور داشته اکنون از امتیاز ایثارگری پدرش استفاده و مطابق مصوبه در شرف تبدیل وضعیت از پیمانکاری و یا قرارداد مدت موقت به نیروی رسمی است . اگر چه مطابق قانون اساسی داشتن شغلی درخور شایسته جوانان و مردمان این مرزو بوم است اما کسانی که چنین طرحی را مصوب نموده اند می بایست دیگر کارمندانی که سالها بلاتکلیف اند و همواره نام « قرارداد مستقیم » بر آنان بار شده است نیز دوشادوش چنین افرادی تبدیل وضعیت میشدند . آیا سوابق کاری چندین ساله و دو سال خدمت سربازی و بیگاریها در طول خدمت ، زیبنده و همتراز پسوند و یا پیشوند « جانبازی و یا ایثارگری » نبوده و نیست ؟ شاید برخی شرایط حضور در جبهه را نداشته اند آیا باز دو سال خدمت سربازی آنان در مقابل حداقل سه و یا شش ماه ایثارگری نیست ؟ آیا خدمت سربازی که با پسوند « مقدس » از آن نامبرده میشود همتراز با ایثارگران نیست ؟ واقعا برای مجلسیون که با رای مردم سکان قانونگذاری را به دست گرفته اند بسیار بسیار متاسفم . که قطعا چنین نمایندگانی در سازمانها و یا ارگانهای دولتی اشخاص نسبی و یا سببی با نام ایثارگر داشته اند که در جهت تبدیل وضعیت آنان کوشا بوده و نه نیروی مدت معین و یا موقت که اگر افرادی بنام مدت موقت معرف حضور داشتند بی تردید اول اینگونه نیروها تبدیل وضعیت می شدند نه ایثارگران و یا جانبازان!!!. بدون تعصب و جانبداری امید است چاره ای اندیشیده شود که ۲ سال خدمت سربازی نیز جهت تبدیل وضعیت کارکنان توام با سوابق چندین ساله همتراز با ایثارگری قلمداد و تکلیف اینگونه از کارکنان نیز در اسرع وقت مشخص گردد.
Iran, Islamic Republic of
من فرزند ایثارگرم پدرم ۳سال جبهه بود دواطلبانه .الان هم ۱۰سال بصورت پیمانکاری مشغول به کار هستم .لیسانس نفت هستم . اقایون که میگن فقط به فرزندان ایثارگران میرسن .چرا ما هیچی ندیدیم
سید
Iran, Islamic Republic of
درسته .همکار من سال۸۱تواروند خدمت بوده الان براش ایثارگری زدن
Romania
مرد حسابی الان شما قراردادی ها که حقوق تون از رسمی ها بیشتر شده هر سال ۳۰ درصد بهتون اضاف میشه الان نیروی قرار دادی مدت معین با ۴ سال کار حقوقش از نیروی رسمی ۱۵ سال کار بیشتر هست
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.بعدبه جای شکرخداکردند طلبکارهم هستند توی توهم هستندفکرمیکنند ما۵۰میلیون حقوق میگیریم خداشاهده با۱۷سال سابقه ۱۴تومن بشه حقوق هنرکردند.تازه ۳سال هم پیمانکاری کارکردیم حسابش نکردند.همکارقرادادی داریم نه یکی ۲۰۰تا باسابقه ۲سال دارن ۱۵میلیون میگیرند.بعدمیان بارمینالند.ای خدا کی میخواهید یکم شکرخدابکنیدوازتوهم حقوق نجومی رسمی ها خارج بشید
Romania
دادش من برادر من حالا فرض براین که قردادی 15 میلیون بگیره تو که رسمی هستی حداقل حقوق از 22 تا 70 میلیونه
ن، ح
Iran, Islamic Republic of
یا خداااااا. من با مدرک کاردانی و۲۳ سال سابقه و استخدام رسمی پایه حقوق ۵۴۰۰ تومن و دریافتی ۹ میلیون، این اعداد و ارقام کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
شما میدونی بچه های ایثارگر کامپیوتر بلد نیستن یا مدرک ندارن؟به جای حسادت و تنگ نظری خودت رو مقایسه نکن با خانواده شهدا .ممنونم
Iran, Islamic Republic of
چرا خودت را با نیروهای قراردادی دیگر ارگان ها یا ادارات و شرکت‌ ها مقایسه نمی کنی که چندین برابر اونها حقوق می گیری و پاداش و مزایا بهت تعلق می گیره؟؟؟ بعدش اگر اعتراضی هم داری یاد بگیر با ادب و احترام به دیگران اعتراض خودت را بیان کنی.
Romania
تو اول بشین جمله سازیتو درست کن بعد درمورد بچه های ایثارگر نظر بده پسر
مجید
Iran, Islamic Republic of
مردحسابی وقتی که پدر یابرادر این عزیزان جلوی متجاوزان رامیگرفتن تووبابات کجابودید؟
من
Iran, Islamic Republic of
بزار بگم اون موقع که برادر و بابای ایشان جبهه بودن بابای من چکار میکرد،
من پنج شش سالم بود، بابام حدوداً چهل و خورده ای سنش بود و به خاطر کف پا از خدمت معاف شده بود، ولی می‌رفت خونه کسایی که بچه هاشون جبهه بودن واسشون بنایی و گل کاری میکرد، آیا پدر من ایثار گر نیست؟ یا خود من که ۱۹ سال از عمرم تو وزارت نفت زیر دست پیمانکار گذشته ایثار نکردم؟ بسه دیگه، همه چیز تو مملکت شده واسه یه قشر خاص،
من نمیگم بنده و همکارم که پدرش شهید شده یا جبهه رفته باید مساوی باشیم، ولی واسه تبدیل وضعیت باید یه آزمون بگیرن و این عزیزان یه امتیاز اضافه نسبت به ما داشتن باشن، نه اینکه اونا رسمی بشن و بقیه هم کشک
Iran, Islamic Republic of
سلام. هر موقع بخیل نباشید و روزی خود را از خدا طلب کنی وضعیت بهتره میشه نه اینکه چشم به حقوق دیگران داشته باشید
حسین
United Arab Emirates
شما چرا خودتو با رسمی های شرکت نفت مقایسه میکنی... خودتو با ارگانهای دیگه مقایسه کن... کارکنان شرکت نفت عمریه دارند بیشتر از دیگران و حقشون میگیرن... در حالی که هیچ کار شاقی هم انجام نمیدند.... باید درآمد اضافه نفتی ها کسر و بین همه کارکنان دولت پخش بشه... یک عمره این مطالبه کارمندهای بقیه ارگانها و خانواده هاشونه... البته فقط نفت نیست... صنایع گاز و پتروشیمی هم زیادتر از بقیه می‌گیرند کارکنهاشون
Vahd
Iran, Islamic Republic of
دهنتو آب بکش،درمورد جانبازان و فرزند شهید درست حرف بزن،قرار دادی از سرت زیادیه،لیسانس داری از نتظارداری بشی وزیر, کلمو؟
Iran, Islamic Republic of
من خود ایثار گر هستم اگر موردجانبازیم پیش نمی آمد الان شاید یکی از وزرا شاید هم از رؤسای دولتهای مفخمه جمهوری اسلامی بودم متاسفانه الان با توجه به صریح اللهجه و رک گوئیم با طرح حالت اشتغال جانبازان خانه نشینم کردند و..................به تعداد نقطه های بعد از متن درد دل را در خودم نگهداری میکنم و زجر میکشم که با توجه به مصلحت نظام که سلامتم را فدایش کردم از ذکر آنها معذورم.
Iran, Islamic Republic of
همچنان پاسکاری نیروهای مدت موقت بین تامین اجتماعی و وزارت نفت ادامه دارد ، بازی مسخره ، و حق خوریها ، نادیده گرفتن زحمات این نیروها ، وقت عمل و پرداخت بدهیهای دولت و نفت که میرسه لایحه ها و وعده ها و لابیها و کشمکش مجلس و وزارت ، و اخرشم هیچی ته کاسه نمیزارن و موضوع مسکوت میکنن و اینوسط با شرف و ابرو و اینده این نیروها بازی میشه ، خدا ازتون نگذره که بفکر مردم و کارگر و‌کارمند نیستید ، جونتون دربیاد انشالله که جون مردم رو لبشون رسوندید . 😑😒😪
ساسان
Iran, Islamic Republic of
ما نیروهای ارکان ثالث دیگه به هیچ وعده و وعیدی حتی عدالت خدا هم امیدی نداریم. جولان بدید. بتازید. ببرید .به درک
سلام یه دستوربدن برای نیروهای داخل جایگاهاشرکتی بودن یه فکری بکنیین
Iran, Islamic Republic of
چرامسولان نفت یه فکری به حال کارگرای جایگاهای شرکتی که واگزاربخش خصوصی شدن دستوری نمیدن
Iran, Islamic Republic of
چرا فکری نمیکنین برای کارگرای که واگزاربخش خصوصی شدن ودرجایگاهای شرکتی بودن مگه اینها انسان نیستن زحمت نکشیدن برای شرکت همشون دارای کد پرسنلی هستن مگه خدایی ندارن چراچرااخه
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیرنفت تورو
Iran, Islamic Republic of
ماهنوزمنطزریم نامه ای برای مامیادخدالهنت کنه زنگنه وزیرنفت بیچاره کردماروخداازتون نگزره
ارکان ثالث
Iran, Islamic Republic of
همش شده رسمی و قرار دادی ! پس نیروهای پیمانکاری کجان ؟ اقایی ک میگی نیروهای قرار دادی فکری ب حال ما بکنبد
پس ما نیروهای پیمانکاری چی بگیم
پس رسمی و قرار دادی نکنید
جمع ببندید ..نیروهای نفتی در حقشون کلی داره اجحاف میشه
رسمی
قراردادی
و پیمانکاری
زنجیره به گره خورده نفت
Iran, Islamic Republic of
نیروهای حجمی و پیمانکاری مثل برده میمونن
قرارداد موقت ابادان
Iran, Islamic Republic of
بابیش از ۲۷ سال سابقه قراردادموقت درپالایشگاه ابادان هستم حال که با شرایط سخت قصد بازنشستگی دارم ۴درصدی که پیمانکار ان می بایست پرداخت کنند انجام نمی دهند تا خودمان مجبور به پرداخت چند ده میلیونی شویم ولی پتروشیمی ابادان که ان طرف خیابان است خودش پرداخت می کند چرا؟
داریوش
Iran, Islamic Republic of
لطفا فکری بحال ۴درصدی که پیمانکار برا بازنشستگی کارکنانش پرداخت نمی کند و گردن نفرات می افتد کنید ما توان پرداخت چنین پولی را نداریم .قرارداد موقت پالایشگاه ابادان
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام. چند ساله که ما پیمانکاری هستیم. امسال 15 ساله تمام که پیمانکاریم. 2تا فرزند دارم. خانه استیجاری. با حقوق ماهی 5 تومن.من اصلا کاری به نیروهای رسمی و قراردادی ندارم خواهش میکنم یه فکری بحال ما بکنید این طرح مسخره طبقه بندی مشاغل هیچ دردی رو دوا نکرد. تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی رو هم انجام بدین بلاخره قانونه. نیازی به نظرخواهی دوستان نیست. اینکه آقای مددی آقای اوجی شما چه دوست داشته باشی یا نداشته با‌شی باید قانون رو اجرا کنی. خیلی از دوستان که رسمی شدن در زمانهای گوناگون به انحای مختلف رسمی شدن. غریبه که اینجا نیس همه همکاریم شاید 20درصد همکاران با آزمون اومدن خیلی جورهای دیگه ای رسمی شدن. از قدیم که خیلیا هستن و در پستهای بالای سازمان هستن اصلا آزمون ندادن فقط گزینش شدن. یه تعدادم آزمون های صوری. یه سری همینجوری از دانشگاه نفت که نمیدونم این چه قانونیه.اینجوری باشه هر ارگانی یه دانشگاه بزنه تمام فامیلاش رو راهنمایی کنه بفرسته اون دانشگاه از اون طریق بیاره رسمی کنه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام. چند ساله که ما پیمانکاری هستیم. امسال 15 ساله تمام که پیمانکاریم. 2تا فرزند دارم. خانه استیجاری. با حقوق ماهی 5 تومن.من اصلا کاری به نیروهای رسمی و قراردادی ندارم خواهش میکنم یه فکری بحال ما بکنید این طرح مسخره طبقه بندی مشاغل هیچ دردی رو دوا نکرد. تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی رو هم انجام بدین بلاخره قانونه. نیازی به نظرخواهی دوستان نیست. اینکه آقای مددی آقای اوجی شما چه دوست داشته باشی یا نداشته با‌شی باید قانون رو اجرا کنی. خیلی از دوستان که رسمی شدن در زمانهای گوناگون به انحای مختلف رسمی شدن. غریبه که اینجا نیس همه همکاریم شاید 20درصد همکاران با آزمون اومدن خیلی جورهای دیگه ای رسمی شدن. از قدیم که خیلیا هستن و در پستهای بالای سازمان هستن اصلا آزمون ندادن فقط گزینش شدن. یه تعدادم آزمون های صوری. یه سری همینجوری از دانشگاه نفت که نمیدونم این چه قانونیه.اینجوری باشه هر ارگانی یه دانشگاه بزنه تمام فامیلاش رو راهنمایی کنه بفرسته اون دانشگاه از اون طریق بیاره رسمی کنه.
نیروی پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
کاش کاش کاش فقط این شرکت پیمانکاری از وسط بردارن
این چه واسطه‌ای هست بابا نخواستیم
هرچه پوله دارن میدن به همین شرکتا
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام.بازهم جای شکر وقدردانی دارد از مسئولین محترم که مشکلات حقوقی ومعیشتی کارگران حقوق بگیر تامین اجتماعی رو رفع کرده .واین قشر دیگر هیچگونه مطالبه وطلبی از شرایط حاکم ندارند.وفقط بحث اصلی رفع مشکلات حقوق بگیران همیشه درصحنه وزارت نفت میباشد.دوستان درحال ضر مشکل چیست جناب مددی که گفته همچون گذشته قرار بهتون بده پس چرا به جون هم افتادین .حق الزمه هم به حقوق های نجومی اضافه میشه.من موندم برای استخراج وپالایش نفت شما نیاز به برق .آب ودیگر صنایع ندارین.پس چرا فکر میکنیدنفت میراث خانوادگی شماست ومناغع آن فقط باید برای شما باشد.خواهشا این کلفتی نان اذیتتان نکند.کارگرانی هستن که در مخارج زندگیشان مانده وشرمنده خانواده هستن
مجید
United States
مردک قرار بود پیمانکار حذف بشه اما ادمی مث مددیدقیقا زنگنه دوم با اینکارا جای خیار هویج میدید دوم حقالزحمه بهره وری سالی دوبار که شما سالی یکبار میدید وسری دوم سال بد یعنی همون یکبار مرتیکه شرکت نفت ارث پدرش میدون اوجی هم زنگنه گند این دوتا هم در میاد کرسنت وپتروشیمی زنگنه که در رفت باید رادگاهی بشه
Iran, Islamic Republic of
بازنشستگان صندوق نفت ۸ ماه شد شایستگی هنوز دریافت نکردن این بی عدالتی وظلم را دیگر بس است لطفاً شایستگی و۵ ماه اضافات پارسال را پرداخت کنید مدیری جهادی نفت
بازنشسته نفت
United States
مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان نفت پس چی شد نکنه منتظر ید ما هم مثل بازنشسته های تامین اجتماعی تظاهرات کنیم لطفاً رسیدگی کنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
بابا بقران صد رحمت به زنگنه امستل تا این لحظه شایستگی بازنشستگان صندوق نفت چرا پرداخت نشده این بیعدالتی کد۲۳ را هم وزیر جهادی هیچ کاری انجام نداده درصندوق یکعده بعنوان کد۲۳ کمترین حقوق را می گیرند ویکعده نجومی بگیر هستند این خیانت در حق کد ۲۳ است وکسی هم پاسخگو نیست
مهرگان
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز
من به ایثارگر کار ندارم بنده خداها حقشونه،ولی استخدامی شرکت نفت رو ارثی نکنید که مخصوص هم خودشون باشه ،یه آزمونی بذارین که همه تلاش خودشون رو بکنن و هر کسی تلاش بیشتری داشته باشه از راه قانونی استخدام بشه خدا رو خوش نمیاد
قدرت طهماسبی
Iran, Islamic Republic of
به وزارت نفت رحم کنید ،محور اصلی اقتصاد و صنعت کشور باید نوسازی ،به روز و توسعه پیدا کند و به نیروی انسانی آن نیز رسیدگی شود
ایمان کریمی
Iran, Islamic Republic of
پالایشگاه اصفهان از بخشنامه های استخدامی ایثارگران دولت اجرایی نمیکند و می گویند پالایشگاه خصوصی است آیا به نظر شما این درست است و مال خودشان است یا دولت ومردم و چرا با خانواده ایثار گران که پدرم 19 ماه حضور داوطلبانه در جبهه دارنداقدامی نمی گردد لطفا پیگیری نمایید
م غ
Romania
سلام واقعا چیزی ک تو این مملکت پیدا نمیشه عدالته بله واقعا تو شرکت نفت زیادیه حقوق مزایا بیداد میکنه طرف وقتی بازنشست میشه با ۱۰ خونه و کلی مال و اموال میاد بیرون تازه حقوق بازنشستگیش هم چنان بالاست ک دعدغه هیچ نداره با اون امکانات ک از خدمات درمان تفریح ورزش سفر و هزارچیز ک بشون میدن این یک دوما نباید یه فرزند ایثارگز از ده جا دعوت ب کار بشه دوست خودم فرزند ایثارگره از اموزش پرورش از بیمه از دادگستری بداش دعوت ب کار رسمی اومد نمی دونست کدوم انتخاب کنه بله اکثر این فرزند ایثارگرا هم بیسوادن و با سهمیه فبول شدن این چ عدالتیه بله درسته پدرانشون زحمت جنگ رو کشیدن دستشونم میبوسیم ولی با یه روش دیگه ازشون تقدیر بشه حقوقشون رو ببرن بالا نه اینجوری بخدا ظلمه تازه همین فرزندان شهید و ایثارگر هم کلیشون مخالف نظامن بخدا من دیدم همین الان یکی از این فرزندان شهید معروف که مرتب اسمش تو تلویزیون میاد دوسال میش با همه امکانت ک تو کشور بش میدادن از ایران رفت تر خدا این قوانین رو دیگه بر دارید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی پیمانکار برداشته نشود و حقوق ما کارگران پیمانکاری با رسمی ها یکی نشود تبعیض خواهد بود.برای مثال همین پاداش.مبلغی که ما میدهند با رسمی ها کلی اختلاف دارد.رییس جمهور در تبلیغات خودش میگفت فساد و تبعیض را بر طرف میکند ولی هنوز هیج خبری نیست.
Iran, Islamic Republic of
سلام من شوهرم کارمند رسمی برق منطقه ایه که با ۱۷ سال سابقه دریافتی به ۱۰ تومن نمیرسه تازه بدون کوچکترین مزایا حالا شرکت نفت چرا باید اینقدر مزایا داشته باشه مگه همه کارمند نیستن مگه همه تو یه کشور کار نمیکنم چرا یک اداره اینقدر حقوق و مزایای بالا داشته باشه یکی دیگه اینجور واقعا ظلمه بنظرم باید همه کارمندان حقوق و مزایاشون مثل هم باشه
Iran, Islamic Republic of
شما هایی که خواهان یکسان سازی حقوق همه کارکنان رو دارین آیا از خطرات جانی که در کمین کارکنان نفت هست اطلاع دارید اگر دنبال عدالت هستین باید انواع سرطان‌ها و سوانح هم به عدالت بین همه کارکنان تقسیم بشه که ناشدنی ست
داود
Iran, Islamic Republic of
آقا فکر کردید کارای دیگه ضررهای خودشونو ندارند اونی که با جانی توی دادگاه برخورد داره معلمی که با هزار جور بچه مشکل دار سر و کار داره و باید هوای همهشون رو داشته باشه کارگری که توی اداره برق از دکل بالا میره چرا شما نفتیا فقط به فکر خودتونید
محمد
Iran, Islamic Republic of
انشالله که برابر بشی ولی اگه کمتر شد ناراحت نشی😁
Iran, Islamic Republic of
کدوم حقوق نجومی بنده با۱۷سال سابقه اختلاف حقوقم باآبدارچی مون ۲میلیون هست که تازه ازحالت پیمانکاری به قراردادمستقیم تبدیل شدند.این انصافه که ۶ساله مدرکه تحصیلی من کارمندرسمی راتعدیل نمیکنند؟آوازدهل ازدورخوش است
قرارداد موقت
Iran, Islamic Republic of
۱۸سال سابقه در وزارت نفت دارم با مدرک فوق دیپلم،هنوز حقوقم به ۱۰ملیون نرسیده،من که دیگه ... وزیر نفت،فقط وعده وعید میدن
رحیم قمی
Iran, Islamic Republic of
سلام
درخصوص تعدیل مدرک تحصیلی ایابخشنامه خاصی بشرکتهای تابع وزادت نفت شده؟
بنده ایثارگر ودرساعت ۸۸بازنشسته شدم،چطور تعلق میگیرد؟ سپاسگزارم
ناصر علی پور
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام خدمت
وزیر نفت و همه همکاران
لطفا از طرح استخدام فرزندان پرسنل رسمی هم سخنی به میان آید
در تمام شرکت ها نهاد ها و سازمان ها شرایط ویژه ای برای فرزندان ایثارگران(رزمندگان ۸سال دفاع مقدس)هست و بخشنامه ها و دستورالعمل های قابل اجرا برای این قشر از کارکنان وجود دارد,من دو پسر لیسانس بیکار دارم
قراردادی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب وزیر
شما که عادل بودین شما دیگه چرا مگه دستور ندادین چرا روی دستور که دادین نمی ایستین مگه دستور ندادین آزمون توانمند سازی که با امضا طلایی مدیران نوشته شده کم لم یکن بشه چرا باج میدین به این نماینده ها و مدیران اسبق واقعا اینای که دارین برمیدارین لیاقت این نفت ندارن
محمد
Iran, Islamic Republic of
چندرغاز پاداش میدن بوق وکرنا میکنن ملت فکر می‌کن شرکت نفت چه خبر هست بیشترملت رو حساس میکنین یکم پیگیر این تعدیل مدرکا باشین به جای این حرفا
بازنشته
Iran, Islamic Republic of
انشاالله تو واوجی.... بگیرید چرا به مشکلات بازنشته ها توجه نمیکنیدمن ۹ ملیون مستمری میگیرم یه دختر تو خونه دارم مستاجر هستم ۵ ملیون کرایه خونه میدم تو و اوجی میتونی با این پول زندگی کنید بی انصاف ها
غم
Iran, Islamic Republic of
سلام.مدیریت منابع انسانی وزارت نفت آقای علی مددی خواهشمند است که آزمون استخدامی رالغوکنید وهمه جذب شوند نه اینکه همه چی شده بنده پ وپارتی دروزارت نفت نیروهای خودشان گرفته شدن درعسلویه همه نیروهای بنده پ پست و مقام وگریده شغلی آنها رفته بالا و اونهای که بند پ ندارند هیچی نشدن حراست مجتمع گاز پارس جنوبی یه بازرسی بفرستید ببیند چه خبرهست هرپالایشگاه حراست بنده پ ها چه گرید شغلی و باسابقه کمی دارند با امکانات خوب وحقوق واضافه کاری خوب حفاظت فیزیکی های هرپالایشگاه نیروهای بنده پ وپارتی که دارند گریدوحقوق واضافه کاری خوب .چرا این مسله پیگیری نمی شود؟بازرسی کنید هرپالایشگاه وپرونده های آنها چک شود مشخص است
امير
Iran, Islamic Republic of
سلام اين كه همش شد برای قراردادی ها و ایثارگران فقط موند یه تعدیل مدارک اون هم که شامل همه نمیشه
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام ای لعنت به نفت وهمه چیزش جز اینکه داخل اش خودمون کشته بیرون اش دیگران را من کا متد رسمی با فوق دبیلم گرید ۱۶ دریافتی ام به۱۰ نمیرسه ۲۷سال کا رمندم نفت شمال هستم ای لعنت بشه توی این تبیض که توچشم خودم دارم میبینم همه ازنفت بهتر شدنند به جز خودمان والله همه اش دروغه اگر۴تا پارتی دار حقوق خوب میگیرنند نباید ربط اش داد به کارکنان همه کارمتدان بانکی ادادات مختلف شهری ومعادن ودیگران خوب میگیرنند نوش جون شون نفت شده گدا خانه
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب مهندس مددیمیخواستم سوال کنم حالا که تکلیف تقریبا ۳درصد از نیروهای مدت موقت را مشخص کردید پس تکلیف۹۷درصد دیگر که ۱۰سال قربانی تفکرات کثیف زنگنه شده اند و بلاتکلیف ماندند چه میشود ، زنگنه با آزمون صوری نفرات خودشه در آستانه تبدیل وضعیت به شما تحویل داد و شما ادامه روند را انجام دادید ، آه نزدیک به۳۲۰۰۰نفر نیروی مدت موقت و خانواده های آنها دامن شما را میگیرد اگر بخواهید بی توجه باشید
موقت
Iran, Islamic Republic of
احسنت تمام فامیلشان را تبدیل وضعیت کردند به قرارداد مدت معین پس بقیه چی میشن . آقای مددی اصلا ما نخواستیم مدت مدت بشیم حقوق ما برسونید به اونا
بازنشته مظلوم نفت
چرا به داد بازنشته های نمیرسید مگه ما چه گناهی کردیم مستاجر زیر خط فقر به گدایی افتادیم یعنی یه مسلمان تو نفت پیدا نمیشه حداقل جواب ما رو بده ما چه کار کنیم سه نفر ۹ملیون با ۴۰سال کار
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
پدرمن مدت 6سال در مناطق جنگی کار کرد در حالیکه خیلی ها منطقه جنگی رو ترک کردن راحت حقوق بیکاری گرفتن یا در شهرهای خوش آب وهوا مشغول به کار شدن حالا جالب اینکه این بندگان خدا کع جونشون کف دست داخل مناطق جنگی کار کردن جزء ایثار گر حساب نشدن خیلی راحت مسولین میگن کع وظیفه شون بوده بعد طرف 40روز داخل منطقه جنگی حضور داشته ایثارگر بحساب آومده واقعا متأسفم برای همچین مملکتی که اینقدر داخلش حق خوری میشع اصلا تمام کسانیکه 10سال در صنعت نفت دارن زحمت میکشن همه باید تبدیل وضعیت بشن این مسخره بازیها چیه یعنی آون کسیکه هیچ سهمیه ای نداره باید بمیره بخدا عین حق خوری ماکه ب آقای رئیسی رای دادیم اصلا انتضار نداریم ایشان قول دادن که همه باید تبدیل وضعیت بشن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای مددی .پس کی نوبت ما فرداد مستقیم هایی که توی آزمون کذایی قبول نشدن می رسه. شما رو به علی قسم مددی برسان
Iran, Islamic Republic of
سلام..لطفا در مورد وام مسکن شرکت نفت هم اقدام کنید بعد از یک سال وعده
طیب خادمی
Iran, Islamic Republic of
من بیشتر نظرات رو خوندم.این رجزخوانی ها هیچ دردی رو از هیچکدوممون دوا نمیکنه.اونائیکه سرکارهستن ازطریق تشکیل و راه اندازی انجمن های صنفی که محمل قانونی هم دارند دنبال حق وحقوقی که احتمال میدین پایمال شده رو پیگیری کنید.
ما فارغ التحصیلان که باهزار امید وآرزو وهزینه های آنچنانی مدرک گرفتیم وسرمون هنوز بی کلاهه وهیچ مرجع پاسخگویی هم وجود نداره چه خاکی به سرمون بریزیم؟!
به هرجا وهرکی هم که مراجعه میکنی انگار همه ازیک منظومه وسیاره ی دیگه اومدن.جوابهای بی سروته یا پاس وپاس کاری ازاین واحد به اون واحد وازاین شرکت به اون شرکت وآخرسرهم قافیه رو بابرگزاری آزمون ختم میکنن که خدا میدونه آزمون کی وچطور وکجا واز چه کسایی گرفته میشه.
مثلا همین آزمون اخیر که پتروشیمی تبریز برگزار کرد پنجاه درصدسهمیه پذیرش واسه بومی های آذربایجان شرقی بود؛پانزده تابیست وپنج درصد واسه شاهد وایثارگر وآزاده و....پس معلومه که شرکت درچنین آزمونی عملا به هیچ جا ختم نمیشه.
موقت
Iran, Islamic Republic of
الکی فقط قول میدن اگه بلدین حقوق مدت موقت ها را برسونید به مدت معین نمیخواد سازماندهی کنید
علی
بی وجدان چرا نظر منو اعلام نمیکنی
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
درود بر همگی چه خوش باورید همش سر کاری هست این وسط یه عده رسمی میشن که نه ایثارگرند و نه قرارداد موقت و غیره حق هر ایرانی هست که ثبات شغلی داشته باشد.یه پیمانکار میارن وسط ۲۰تومان از شرکت میگیره ۵تومان میده به نیرو .بعد میگن تبدیل وضعیت بار مالی داره برای دولت پیماتکار حذف کن ۱۰بده به نیرو ۱۰هم از بار دولت کم میشه
علی بازنشسته
United Kingdom
عزیزان نفتی مددی اومده یه داستانی گفته
که شمارا به جان هم بندازه وزیرجهادی کجاست؟
بایدباچراغ قوه هم شاغلین هم بازنشسته ها
دنبال زنگنه بگردیم
مح
Denmark
من دانشجوی علمی کاربردی یک گچساران درسال ۹۵ درمقطع کاردانی بودم یکی از ددسها به نام اصول فقه نرفتم روی جلسه وغیبت بود دانشگاه بهم دوازده داد هرکارمندی مدرک میخواهددردانشگاه علمی کاربردی یک گچساران مینویسدواگراستادی نمره نداد اخراج میشود
احد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من نیروی قراردادی هستم تنها دلم را به حقوق شرکت نکردمه بیرون هم کار میکنم .اتفاقا نیروهای رسمی که با بنده همکار هستن اکثرا خداوکیلی دیپلم هم نداشتن که به لطف دوستانشان دیپلم گرفتن و کارمند شدن .25سال سابقه هم دارم لیسانس برق دارم ولی نهایت دریافتی من هنوز به ده تومن نرسیده ولی خدا را شکر زندگی بدی ندارم .تلاش .پشت کار و دل بزرگ سرآغاز موفقیت هر انسانی باشه به دیگران حسادت نمیکنه پس همکاران محترم قراردادی .رسمی .و پیمانکاری لطفا به همدیگر احترام بگذارید .تا باعث سواستفاده برخی مدیران مفتخور نشود
نصراله
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه نیروهای نفت چه رسمی چه قراردادیدیم هر کسی کسی دیگر را محکوم کرده بگذریم هیچ یک از نیروهای جدید زحماتی که ما سال ۵۲ استخدام شرکت نفت شدیم با حال قابل مقایسه نیست حالا یک لوله یا یک ولو را جرثقر ووو ان زمان با دست وبازو بود ۳۹ سال بصورت شیفت در گرما وسرما عملیاتی کار کردم وسال ۹۲ بازنشسته که بصورت نیمه فلج دارامده ایم باسن ۶۸ سالگی باعصا ودردمند چقدر حقوق ماهی ۱۱ملیون مدرک هم دیپلم ریاضی ان وقت طرف مگوید اداره برق یا معلم چرا حقوقشان کم است درصورتیکه نماش بدهید بیشتر از ما میگیرید باداشتن نوه وعروس وداماد توخرید سیب زمینی هم مانده ایم در صورتیکه از حقوق ما کم گذاشته اند وصندوق از پول خود ما ها است این حقوق ها برای همه کم است بله بعد از انقلاب امدند با پارتی داخل شرکت وبا ۳۰ سال سابقه یاکمتر باز نشسته شده اند پسحق گا ها که توضیح دادم کجاست کدام عدالت در دادگاه عدل الهی باید پاسخ گو باشید خدا نگهدار
عادل
Iran, Islamic Republic of
با سلام. بنده یکی از کسانی هستم که درآزمون سال ۸۸ شرکت کردم و متاسفانه تا الان به صورت نیروی پیمانکار هستم و دارای سابقه ۱۷ سال میباشم.‌
ااحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام ایثارگر باید امتیازی داشته باشد و وهمه در ازمون شرکت کنند .
سید
Iran, Islamic Republic of
باسلام .عاقبت آخر ۱۷سال سابقه ومدرک دکترا در گاز اینه . کاش پدرم بجای اینکه طلبه وروحانی میشد میرفت جنگ.
فرخنده نصیری
Iran, Islamic Republic of
چرا به حقوق بازمانده رسیدگی نمیشه
معصومه هاشمی
Iran, Islamic Republic of
سلام من مشکل تعدیل مدرک دارم درسال۶۸ با دیپلم واردنفت و ۷۲ فوق دیپلم و ۷۶ لیسانس گرفته وتعدیل شدم که براساس بخشنامه اقای زنگنه فقط بدلیل این که دوبارتعدیل شده بودم موفق نشدم تعدیل انجام دهم تعدیل من ۲۰ سال قبل از اخرین مدرک بوده درشرایطی که بدلیل قانون بازنشستگی بانوان در۵۵ سالگی با ۳۲ سال سابقه نمیتوانم بازنشست شوم . نمیتوانم تعدیل مدرک کنم.ومتاسفانه دروزا ت اقای زنگنه توجهی به نیروی انسانی نگردیده وفقط ازکارکنان به مدت طولانی کاربدون اعطای حقوق بوده لطفا اگرمیتوانم به جایی مراجعه تاحق خودرامطالبه کنم راهنمایی کنید
رسول رحیمی الوقره
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت جناب مهندس علی مددی
ما پنج نفرکارشناس هسته زیست محیطی HSEمیادین نفتی غرب کارون بعد از هشست سال کار به صورت ارکانی اخراج شدیم و از بین ما فقط یک نفر که پدرش از افراد سرشناس در وزارت نفت است را اخراج نکردن و حتی ارتقا شغلی دادن. بعد از پیگیری ما و حتی دیدار با آقای مهندس اوجی وزیر محترم نفت که قول مساعد دادن که حتما کار ما را درست میکنن و برگشت به کارمیشیم.نامه ای که به دفتر شما جناب مهندس علی مددی زده شده با وجود اینکه در بهمن ماه۱۳۹۹ رای مثبت شورای ادراری روهم گرفتیم هنوز پاسخی داده نشده و در وضعیت روحی و مالی بسیار بدی هستیم.پنج خانواده در انتظار اعلام نظر مثبت شماهستند. تو را به همه مقدسات جواب بدین. تا کنون ده بار اومدیم وزرات نفت اما حتی اجازه ورود به ملاقات باهیچ کسی رو ندادن.
Ali
Iran, Islamic Republic of
بدبخت از رسمیای نفت از داخل خودشون کشتن همه مستاجرن و بدون هیچ مزایایی از بیرون مردم کشتن
Reza
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشی به شما و همکاران محترمان، نظر من را بخواهید فکر نکنم تمام این موضوعاتي گه گفته شده انجام بشه،چون شرکت پالایشگاه تهران نفراتی هستند که سهام دارن هیچ موقع اجازه نمیدن این کار به عمل بیاید،چون از سود مالی شون کم میشه و در ضمن قدرت این ها خیلی زیاد هست،من ۲۲ساله سابقه دارم چند بار برای من اتفاق افتاده بیمارستان بستری شدم و عمل جراحی شدم امام یک ریال به بنده ندادن برای پول عمل جراحی.