۰

ضرر میلیون دلاری پالایشگاه آمریکایی

میز نفت - هشتمین پالایشگاه بزرگ نفتی آمریکا در گزارش سه ماهه سوم خود از ضرر ۴ میلیون دلاری خبر داد.
سیتگو پترولیوم | میز نفت
سیتگو پترولیوم | میز نفت
به گزارش میز نفت ، شرکت سیتگو پترولیوم، هشتمین پالایشگاه بزرگ نفت آمریکا، روز دوشنبه هفتمین زیان سه ماهه خود را در دو سال گذشته ثبت کرد و ترکیب هیئت مدیره خود را با سه عضو جدید تغییر داد.

درآمدهای پالایشگاه سیتگو که بازوی شرکت نفت دولتی ونزوئلا PDVSA در ایالات متحده بود، پس از تحریم های آمریکا که دسترسی این شرکت را به نفت ونزوئلا قطع کرد و پیامدهای ناشی از کرونا و افزایش هزینه ها، بسیار کم شد.

این پالایشگاه در حال مبارزه با توقیف احتمالی توسط طلبکارانی است که به دنبال دریافت بدهی های پرداخت نشده توسط شرکت نفت دولتی ونزوئلا هستند.

شرکت سیتگو در سه ماهه سوم زیان 4 میلیون دلاری را به دلیل حاشیه‌های سود ضعیف‌تر و تعطیلی ها گزارش کرد که باعث کاهش توان فراوری نفت خام از 87 درصد در سه ماهه دوم به 85 درصد شد.

این شرکت در دوره مشابه در سال گذشته به دلیل کاهش تقاضا برای سوخت در بحبوحه قرنطینه‌های ویروس کرونا، 248 میلیون دلار ضرر کرده بود.

بر اساس این گزارش، شرکت سیتگو همچنین اعلام کرد که صادرات محصولات پالایش شده از 132000 بشکه در روز در سه ماهه دوم و 114000 بشکه در روز در یک سال قبل، به 136000 بشکه در روز افزایش یافته است.

سیتگو پس از تحریم‌های ایالات متحده بر ونزوئلا، روابط خود را با شرکت مادر خود، یعنی PDVSA، قطع کرد و از آن زمان توسط هیئت‌هایی که توسط خوان گوایدو، سیاستمدار مخالف ونزوئلا منصوب شده بود، کنترل می‌شود.


منبع : تسنیم
 
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 31738
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *