کاهش سهمیه کارت سوخت وانت بارها

29 آبان 1400 ساعت 23:51

میز نفت - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از کاهش تدریجی سهمیه کارت سوخت وانت‌بارهای بنزینی در صورت شرکت نکردن در طرح رایگان تبدیل به دوگانه سوز تا سقف ۱۲۰ و ۶۰ لیتر خبر داد.


به گزارش میز نفت ، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت نفت در خصوص تغییر سبد سوخت مصرفی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور به گازسوز و با عنایت به مصوبات بیست و پنجمین جلسه کارگروه سهمیه بندی بنزین به تاریخ ۱۴ شهریور ماه سال‌جاری، به منظور ترغیب ناوگان وانت بار بنزین سوز کشور به شرکت در طرح رایگان تبدیل دوگانه و نیز ثبت پیمایش مقرر شده است سهمیه کارت سوخت (سهمیه لیتراژی) وانت بارهای تک سوز طی ۷ ماه کاهش یابد.

وی افزود: بر همین اساس، سهمیه کارت سوخت وانت بارهای بنزینی سوزی که در این طرح شرکت نکنند، از آبان ۱۴۰۰ تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به تدریج و ماهیانه ۱۰ درصد کاهش یافته و به معادل سهمیه بنزین وانت بارهای دوگانه سوز (۱۲۰ و ۶۰ لیتر) خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: ضروری است مالکان وانت‌بارهای تک سوز به منظور بهره‌مندی از سوخت جایگزین، در اسرع وقت در سامانه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران به نشانی GCR.NIOPDC.IR ثبت نام کرده و نسبت به تبدیل رایگان خودروی خود به دوگانه سوز بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده، اقدام کنند.

وی ادامه داد: رانندگان ناوگان باری جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۱ تماس حاصل کنند.

منبع : ایمنا
 


کد مطلب: 31778

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/31778/کاهش-سهمیه-کارت-سوخت-وانت-بارها

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir