۱
۳
هزینه تراشی خجسته مهر برای اوجی

ورود مخبر دزفولی به انتصابات شرکت نفت

میز نفت - در حالی که جواد اوجی باید برای تامین سوخت زمستانی همه تمرکز خود را روی این موضوع قرار دهد، خجسته مهر با هزینه تراشی برای وزیر نفت رسما این وازتخانه را وارد حاشیه کرده است بطوری که مخبر دزفولی، شخصا پیگیری انتصابات شرکت ملی نفت را برعهده گرفته است.
محسن خجسته مهر | میز نفت
محسن خجسته مهر | میز نفت
به گزارش میز نفت، انتصابات ضعیف و فرقه ای در شرکت ملی نفت به حدی حاشیه ساز شده است که دامنه انتقادات را به نهاد ریاست چمهوری کشانده است و شخص معاون اول، راسا پیگیری انتصابات مدیرعامل شرکت ملی نفت را بر عهده گرفته است.

محمد مخبر دزفولی که سابقه بکارگیری محسن خجسته مهر را در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دارد، طی هفته های گذشته گزارش های مختلفی دریافت کرده است که نشان می دهد خجسته مهر با بکارگیری یک طبف خاص از نیروهای نفتی، انتقادات بسیاری را رقم زده است.

هفته قبل، دفتر معاون اول رئیس جمهور در نامه ای به وزارت نفت خواستار ارائه گزارشی از سوی این وزارتخانه درباره انتصابات در شرکت ملی نفت شد. تاکید این نامه، روی انتصابات قبیله ای و افراد متعلق به حلقه مریدان است.؛ موضوعی که حتی با انتقاد جواد اوجی مواجه شده است.

همین چند روز پیش بود که خجسته مهر قصد داشت یکی دیگر از انتصابان ضعیف خود را در شرکت نفت و گاز پارس انجام دهد که با ورود جواد اوجی به این انتصاب، وزیر نفت به معاون خود دستور داد تا پایان فصل سرما از صدور حکم جدید خودداری کند.

با این وجود، مدیرعامل شرکت ملی نفت با انتصابات عجیب خود صدای همه را در آورده است و دلسوزان صنعت نفت که در جبهه بندی خجسته مهر، غیرخودی محسوب می شوند این روند را موجب ناامیدی نیروهای انقلاب می دانند و دامنه اعتراضات خود را گسترش دادند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت، طی چند هفته گذشته با تصمیمات چالش ساز خود هزینه های بسیاری را برای وزارت نفت ایجاد کرده است و جواد اوجی را در موقعیتی قرار داده است که باید تاوان تصمیمات اشتباه معاون خود را پرداخت کند. 

گفتنی است میز نفت، چندی پیش در یادداشتی نسبت به انتصابات مدیرعامل شرکت ملی نفت هشدار داده و نوشته بود دود این انتصابات به چشم نظام می رود که مورد توجه نهاد ریاست چمهوری قرار گرفته است.
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب: 31779
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


قاسمی
یعنی شما فکر میکنید مخبر "دزفولی" میره به رییس جمهور گزارش میده که خجسته مهر "دزفولی" مرتکب تخلفات انتصابات شده؟
آقای حاجی پور دوربین مخفیه؟ سرکارمون گذاشتی؟
اوجی خودش مدیون ایناست.
Iran, Islamic Republic of
وای بر وزارت خانه ای که توان مدیر سازی خودش را ندارد و از اینو و آنور مدیر وارد میکند آنهم در وزارتخانه ای که کاملاً تخصصی و کاملاً فنی است
Iran, Islamic Republic of
والا خیلی جالبه که به کسی که درحال محاکمه باشد مانند زنگنه رسانه ملی به متهم فرصت دفاع ازخود دهد. بنده فقط یک سوال دارم، باید از زنگنه پرسید فروشگاهای شرکت نفت نفت را جمع کردی و فروختی پولش را چه کار کردی؟ اصلاً چرا فروختی بی معرفت ؟