۵
۳
فیش های نجومی دوباره حاشیه ساز شد

حقوق 215 میلیون تومانی در پتروشیمی!

​میز نفت – در حالی که وزیر کار در نخستین روزهای کاری خود گفته بود با نجومی بگیران برخورد جدی می کند، در شرکت پتروشیمی امیرکبیر، گزارش های حقوق و مزایای برخی مدیران منتشر شد که البته بسرعت از سمت های خود برکنار شدند.
حقوق 215 میلیون تومانی در پتروشیمی!
به گزارش میز نفت، چند روز پیش بود که خبری در رسانه ها دست به دست شد که نشان می داد تعدادی از مدیران شرکت پتروشیمی امیرکبیر به دلیل دریافت حقوق های فوق نجومی برکنار شده اند. خبری که میزان دریافتی این مدیران را نشان نمی داد ولی اسنادی که به دست میز نفت رسید و روز گذشته بخشی از آن در کانال منتشر شد نشان می دهد اوضاع خراب تر از آن چیزی بود که انتظار می رفت.

به عنوان نمونه، گزارش حقوق ومزایای علی جابری مدیر منابع انسانی  نشان می دهد وی در مرداد 1400 بیش از 125 میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.
 

فرهاد رحیمی، مدیرمالی پتروشیمی امیر کبیر هم در فروردین 1400 بیش از 137 میلیون تومان حقوق گرفته است که البته 100 میلیون آن، به عنوان حقوق و مزایای غیرمستمر قید شده است.
 


حقوق و مزایای غیرمستمر رحیمی بای اردیبهشت، یعنی یک ماه بعد هم ادامه داشته است بطوری که از واریزی 150 میلیون تومانی برای او به عنوان حقوق، 110 میلیون تومان آن با همین عنوان در نظر گرفته شده است.
 

رحیمی در شهریور 1400 هم از این نعمت بزرگ برخوردار بوده است بطوری که در این ماه، 215 میلیون تومان حقوق دریافت کرده که فقط 100 میلیون تومان آن، در قالب کارت هدیه در نظر گرفته شده است!
 

حمیدرضا امین پور  رئیس حراست پتروشیمی امیرکبیر هم از موهبت رحیمی برخوردار بوده است بطوری که 64 میایون تومان از حقوق 85 میلیونی او در مرداد 1400 شامل  است.
 


بیشتر سهام پتروشیمی امیرکبیر در اختیار وزارت کار است و در دولت گذشته به حدی ریخت و پاش در این وزارتخانه عجیب بوده است که براحتی و بدون هیچ نگرانی، چنین حقوقی به حساب مدیران این شرکت واریز می شده است.
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۳۷
کد مطلب: 31796
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


رادمهر
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا شانتاژ نی کنید الان مهندس ها و حسابدار ها میریزن تو پیج که چرت دروغ میگید کجا ماها از این حقوق ها میگیریم همه پول مملکت دست پزشکهاست
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
حالا که رفتن کنار
حقوقهاشون رو شده

اون مقداری که بردن چی پیشه