۰

وزارت نفت اعلام آمادگی کرد

میز نفت - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با اعلام این نکته که اطلاعات حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت آماده است، گفت: سازمان اداری و استخدامی باید شرایط لازم برای ورود این اطلاعات به سامانه را براساس ضوابط و مقررات صنعت نفت ایجاد کند.
وزارت نفت | میز نفت
وزارت نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت ، مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت  با اشاره به اینکه وزارت نفت آمادگی کامل برای تغذیه اطلاعات حقوق و دستمزد کارکنان خود را در سامانه «کارمندایران» دارد، اظهار کرد: پیش از این نیز وزارت نفت اطلاعات خود را در سامانه پاکنا (پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری) که ماژول دیگری از این سامانه است، تغذیه می‌کرد.

وی افزود: به‌منظور انجام این امر، سازمان اداری و استخدامی باید امکاناتی را برای صنعت نفت در این سامانه فراهم کند که بتوانیم اطلاعات حقوق و دستمزد وزارت نفت را در این سامانه بارگذاری کنیم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با بیان اینکه امیدوارم با هماهنگی که سازمان اداری و استخدامی به‌منظور تعریف مقررات و ضوابط صنعت نفت همچون فوق‌العاده‌های عملیاتی در این سامانه دارد، وزارت نفت نیز مانند دیگر سازمان‌ها حقوق و مزایای کارکنان وزارت نفت را بتواند پرداخت کند.

علی‌مددی ادامه داد: این موضوع از یک ماه پیش طی نامه‌ای به سازمان اداری و استخدامی اعلام شد و قرار بود این شرایط برای وزارت نفت فراهم شود تا این موضوع را انجام دهیم.



منبع : تسنیم
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 31914
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *