۰
۲

وزیر سایه نفت | عکس

میز نفت - بسیاری معتقدند مرتضی شاه میرزایی همان وزیر سایه نفت است.
به گزارش میز نفت، شاه میرزایی طی سال های گذشته حلقه ای را ایجاد کرد که به حلقه مریدان مشهور است؛ افراد این حلقه همگی در دولت سیزدهم به معاونت وزیری و سمت های مدیریتی منصوب شدند.

کتیبه نانوشته ای در میان نفتی‌ها وجود دارد که گرچه از نظرها غایب است اما تو گویی که پیشگویی هایش نوبه به نوبه راست می آید. طبق روایت این کتیبه، برخی فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت خاصه ورودی های سال های 76 تا 80، ره به جلوس دارند و ستاره شان مشتری است همچون ساکنان پل مدیریت که در طالعشان حکمرانی تقریر شده است و تقدیر.

«حلقه مریدان» دانشگاه صنعت نفت که رویاهایشان اینک تحقق یافته، حکایتی جالب دارند. اینگونه می توان روایت کرد که آنان وزارت نفت را نه «فتح» که «تسخیر کرده اند»، «تصمیم گیری» شده‌اند که «تصمیم سازی» نیز کرده و مقام عالی وزارت را تحت فشار قرار می دهند. اراده شان معطوف به عمل شده و می سازند آنچه را که هدف گذاری کرده اند. و اینگونه می شود که کرسی به کرسی و میز به میز نام ها از پاکت برون کشیده می شود تا جانمایی ها کامل شود.

مرتضی شاه میرزایی | میز نفت
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 31992
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محسن
خجالت بکشیدمهندس شاه میرزایی بهترین وخروم ترین کارمندان وزارت نفته این کار خاعین مهین اصلاح طلبان خاعن وتوریستن چاقشون به نام عباس عبدیست خجالت بکشید
Iran, Islamic Republic of
این که ایشون در جلسات می خوابد را همه کسانی که با او جلسه داشته اند را گواهی دادند. کدام مدیر خدوم .۵ میلیارد هزینه بلیط سفر خارجی ....