۰
۴
دانشی زیر سلطه تهران

آغاز اختلافات در جنوب؟

میز نفت - دانشی در حالی که مدیریت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را بر عهده گرفته است که بررسی های دقیق نشان می دهد وی بدون هماهنگی با تهران، اجاره انتصاب ندارد.
دانشی و خجسته مهر | میز نفت
دانشی و خجسته مهر | میز نفت
به گزارش میز نفت، دانشی که همشهری محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران است، با حکم او مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شد؛ انتصابی  که با واکنش های مختلفی روبه رو شد.

دانشی  که طی سال های گذشته در گفت و گو با خبرگزاری ها نسبت به مدیریت زنگنه در نفت انتقادات تندی را مطرح می کرد اما این روزها دستش چندان برای اعمال مدیریت باز نیست و نمی تواند از افرادی که می خواهد استفاده کند.

به او گفته اند برای کوچکترین انتصاب هم باید با شرکت ملی نفت هماهنگ شود و دستورات ارسالی را مو به مو اجرایی کند. همین موضوع موجب بروز انتقاداتی در بدنه جنوب شده است و گلایه های بسیاری را در پی داشته است.

بیشتر پیشنهاداتی که برای دانشی ارسال می شود، معطوف به بخش کوچکی از نیروهای مناطق می شود که البته بی ارتباط با مباحث قومی و عشیره ای نیست.

این روند به حدی نخ نما شده است که چندی پیش مخبر دزفولی، معاون اول رئیس جمهور در نامه ای به دفتر وزیر نفت خواستار ارائه توضیحاتی درباره انتصابات قومی - قبیله ای شده است.

با این وجود، روند انتصابات بقدری کند پیش رفته و با وجود اینکه دانشی اصرار بر استفاده از نیروهای فنی دارد، اما قرار است همه چیز با شاخص های حلقه مریدان اجرایی شود.

به عنوان نمونه با وجود فشارهای تهران برای برکناری دو مدیر فنی، مدیر عامل مناطق تا به امروز زیر بار نرفته است و همین موضوع تبادل پیام های تندی را میان دو طرف در بر داشته است.
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب: 32010
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مجید
United States
حق همه ی شنا رسمیها همینه فقط نیروی فنی رطمی قراردادی وارکان ثالث که تمام کارهای فنی دیده نمیشد زورتون میومد ارکانیهارو تبدیل وضعیت کنید حقوق کمی بالاتر بسه خودتون سودشو الان میبردید حالا تو همه چیز سمت گرفتن نیز مشکل دار شدید چون یه مشت بیسواد هستید که هنتون با پارتی رسمی شدین
United Kingdom
خود دانشی سردرگم و ناتوان است. هرچند که با آمدن خجسته مهر ضربه بزرگی به شرکت ملی نفت وارد شده ولی آمدن دانشی به مناطق نفتهیز مهلکتر بوده.
Iran, Islamic Republic of
همه رو با همه دعوا میندازی؟ فکر آخر و عاقبتت هم هستی؟ این مردم مظلوم چه بدهی به دار و دسته شما دارن که دست بر نمیدارین؟
Iran, Islamic Republic of
سلام انتخاب خجسته مهر و دانشی بدترین انتصاب تاریخ وزارت نفت بوده
بیسواد و بدون سوابق مدیریتی