۰
بی برنامگی حلقه مریدان برای یک شرکت نفتی

بی تفاوتی خجسته مهر به بهینه سازی مصرف سوخت

​میز نفت – در حالی که موضوع بهینه سازی مصرف سوخت یکی از اولویت های اصلی وزارت نفت به شمار می رود، اما 40 روز است که شرکت بهینه سازی مصرف سوخت مدیرعامل ندارد!
بی تفاوتی خجسته مهر به بهینه سازی مصرف سوخت
به گزارش میز نفت، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت ملی نفت است که در حوزه بهینه سازی مصرف سوخت وظایف متعددی بر عهده دارد. این شرکت طی سالهای گذشته قرار بود نقش مهمی در این باره ایفا کند که ورود جریان های سیاسی به این شرکت مانع از کارآیی طرح ها و پروژه ها شد.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داد که به گفته کارشناسان برای حل بحران انرژی کشور، بهینه سازی و بهره گیری از ظرفیت های قانونی باید در اولویت قرار بگیرد اما شرکت ملی نفت نشان داد اهمیتی برای این موضوع قائل نیست.

محسن خجسته مهر بطور کامل این شرکت را فراموش کرده و بهینه سازی مصرف سوخت به مثابه یک شرکت زائد به حال خود رها شده است. تنها کار مثبت خجسته مهر در طول ماه های اخیر، سپردن تمشیت امور به علیرضا اطاعتی، از او خواسته به امرو این شرکت مشغول باشد!

بی تفاوتی محض خجسته مهر و شرکت ملی نفت به شرکت بهینه سازی، روزهای کسل کننده ای را در این شرکت رقم زده است و بیشتر مدیران و کارکنان منتظرند تا تکلیف مدیرعامل این شرکت مشخص شود.

قرار بود نصرت الله سیفی به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شود که سیفی، با رد این پیشنهاد روی پیشنهاد مدیریت تاپیکو تمرکز کرد.

با این وجود، هنوز مشخص نیست چرا خجسته مهر و حلقه مریدان نسبت به این شرکت چنین روندی را در پیش گرفته اند و بهینه سازی را به مثابه یک شرکت اضافه می دانند.

 
 
يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 32095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *