۱
۲
اوجی زیر سایه شاه میرزایی

خیز بلند شاه میرزایی برای بسیح نفت

میز نفت - درحالی‌که حواشی انتصاب مرتضی شاه میرزایی به مدیریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنان ادامه دارد، وزیر نفت درصدد است تا وی را به فرماندهی بسیج وزارت نفت منصوب کند.
مرتضی شاه میرزایی | میز نفت
مرتضی شاه میرزایی | میز نفت
به گزارش میز نفت، شاه میرزایی علاقه بسیاری به بسیج دارد و این فرماندهی طی سال‌های گذشته، پاتوق او و دوستانش در نفت بودند. چندی پیش قرار بود برای او حکم فرماندهی صادر شود اما نهادهای مرتبط با این فرماندهی او مخالفت کردند.

بااین‌وجود، جواد اوجی وزیر نفت به دلیل فشارهای شاه میرزایی و جریان حلقه مریدان، همچنان بر فرماندهی او تأکید دارد و چندی پیش هم استعلام وی را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارسال کرد.

بااین‌وجود، لابی‌ها برای تائید صلاحیت شاه میرزایی همچنان ادامه دارد که به‌طوری‌که شنیده‌شده قرار است حکم وی به‌زودی صادر شود. در صورت بروز چنین اتفاقی، مشخص نیست شاه میرزایی باید به توسعه صنعت پتروشیمی بپردازد و یا به امور بسیج مشغول باشد.

طرفداران شاه میرزایی، از او یک چهره تارک دنیا تراشیده‌اند که هیچ‌چیز مقدس‌تر از بسیج برایش متصور نیست. مدیری که بن‌بست انقلابی گری است و در تعبد، رقیبی را نمی‌توان برای او در نظر گرفت.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ‌داده که اوجی بر توسعه صنعت پتروشیمی تأکید بسیاری دارد که به گفته کارشناسان، انتصاب شاه میرزایی به مدیریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی بدون یک روز سابقه کار، نشان‌دهنده شعاری بودن اظهارات اوجی است.
چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۵
کد مطلب: 32132
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


کارشناس ۳۰سال سابقه
Iran, Islamic Republic of
چه کسی لایق تر از ایشان خادم نظام و رهبری
دلسوز
United Kingdom
پلشته طرف بابایزره فنی نمیدونه ازاتفاقات نفت وپنروشیکی