۷
۱۵
اسناد تخلف مدیرعامل شرکت ملی نفت

دستبرد 7.5 میلیاردی خجسته مهر

میز نفت - اسناد به دست آمده از نامه نگاری های وزارت نفت با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نشان می دهد محسن خجسته مهر، مدیرعامل فعلی شرکت ملی نفت در یک اقدام غیرقانونی علاوه بر دریافت حقوق نجومی از دو دستگاه، دست به یک تخلف زده است.
دستبرد 7.5 میلیاردی خجسته مهر
به گزارش میز نفت، محسن خجسته مهر که در دولت محمود احمدی نژاد به صورت آسانسوری معاونت برنامه ریزی وزارت نفت را برعهده گرفت، پس از به وزارت رسیدن زنگنه به قائم مقامی این معاونت رسید و در سال 97 به صورت مامور، راهی یکی از شرکت های نفتی زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شد.

خجسته مهر با تاکید مخبر دزفولی و برخلاف نظر غلامحسین نوذری مدیرعامل تدبیر انرژی، مدیریت شرکت حفاری تدبیر را بر عهده می گیرد و طبق قانون، یا باید از این شرکت و یا شرکت ملی نفت حقوق دریافت می کرد اما دریک اقدام عجیب، طی دو سال از هر دو محل حقوق گرفت.

در سال 99 بود که شرکت ملی نفت ایران متوجه این تخلف خجسته مهر شد. در نهایت، در تاریخ 5 مرداد 99 رئیس حسابداری حقوق و دستمزد شرکت ملی نفت در نامه ای به رئیس کارکنان وزارت نفت، پیگیر واریز 753 میلیون تومان اضافه حقوق خجسته مهر می شود.



چهار روز بعد، وزارت نفت در نامه ای به اداره کل تشکیلات و منابع انسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، از ستاد می خواهد این مبلغ را به حساب شرکت ملی نفت واریز کند. نکته جالب اینجاست که این پول، باید توسط خجسته مهر به حساب شرکت ملی نفت عودت داده می شد. به همین دلیل  ستاد اجرایی اعلام می کند که این پول باید از شخص خجسته مهر مطالبه شود.



بر اساس این گزارش، خجسته مهر در ستاد اجرایی و طی مدتی که مدیریت شرکت حفاری تدبیر را بر عهده داشت، ماهانه 26 میلیون تومان حقوق از ستاد دریافت می کرد که این رقم، جدای از حقوق 38 میلیون تومانی وی در شرکت ملی نفت بود که همزمان به حسابش واریز می شد.



از سوی دیگر، نگاهی به واریزی های شرکت ملی نفت به حساب بانکی خجسته مهر نشان می دهد وی با وجود اینکه در ستاد اجرایی مشغول به فعالیت بوده، هم اضافه کار دریافت می کرده و هم هزینه ایاب و ذهاب برای وی در نظر گرفته شده بود.


برخی منابع می گویند خجسته مهر تا ماه گذشته از بازگرداندن 753 میلیون تومان به حساب شرکت ملی نفت خودداری کرده است که امید است، شرکت ملی نفت با شفاف سازی در این خصوص، به تخلفات صورت گرفته توسط مدیرعامل خود پاسخ دهد.
 
 
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 32282
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این یه عملیات حسابداری ساده هست. این کار شما خیلی کثیف هست. این اتفاق برای هر کس مامور بشه در شرکتی میفته. از یک جا حقوق میگیره. جایی که مامورش کرده بدهکار میشه به طرف مقابل و پرداخت میکنه. اینها روال معمول اداری در ماموریت سازمانی هست.
کسی که با آبروی مومن بازی میکنه خدا رهاش نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای این انقلاب و این مملکت که افراد کثیفی خجسته مهر سکان هدایت مهمترین شرکت رو بدست میگیرن و هیچ کسی هم نیست که پاسخگوی مردم باشه. آقای دکتر رئیسی چرا ورود نمی کنی؟ چرا اجازه میدی با نقش بازی کردن شما رو فریب بدن. بخدا رسیدگی و حذف افرادی مثل خجسته مهر از تمام سفرها و رسیدگی شما به این شهر و آن شهر مهمتره. چرا تا دیر نشده ریشه این افراد رو خشک نمیکنی؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
چرا بدلیل تخلف مشهود جهت مجازات به دادگاه کارکنان دولت معرفی نمی شود، البته ایشان هم دزفولی هستند همشهری و شاید فامیل معاون اول آقای رئیسی می باشند.
Iran, Islamic Republic of
پولی به بیت المال پس نمی دهند.
United Arab Emirates
این آقا مدرک دکتری اش هم زیر سواله، با معدل زیر 14 بورسه بدون کنکور وزارت علوم شدن.
Iran, Islamic Republic of
آنچیز که بجایی نرسد فریاداست.
United Arab Emirates
خجسته مهر یا شفاف پاسخ بده یا استعفا.
قنبر علی لوانی
Iran, Islamic Republic of
سلام.اینجانب با۳۸سابقه در سال ۹۵بازنشسته شدم.سرپرست شهید سردار محمد لوانی وجانباز۵۵%عباس لوانی ازسال58به عهده داشتم
وایثارگر می‌باشم ودرزمان بازنشستگی (به میل شخصی)هیچ اولویت برای ما(سرپرست (قیومیت) شهید وجانبازوخودایثارگرو..)درنظر گرفته نشده و۳%ازحقوق اینجانب کسر کردن وحالاملاحظه نکنید که فقط شعار می‌دهند وارزشی برای ما قائل نشده.وامثال خجسته هابسیارهستندو....لوانی 79375
دایی فولاد
Iran, Islamic Republic of
باید محاکمه بشه نه اینکه حالا مهمدیر عامل شد پس بده
Iran, Islamic Republic of
مدیر عنقلابی
از اون رییس جمهور، همچین مدیر عاملی بعید نیس.
وقتی بدون تخصص وارد بشه، اینجور اتفاقایی در انتصابات رخ داده میشه
فردوس
Iran, Islamic Republic of
چی داریم که بگوئیم...؟؟؟؟؟؟؟؟؟😷😷😷😷😷😖😖😖😖😖
Iran, Islamic Republic of
چرا با کلمات بازی میشه،ایا بهتر نبود به جای ۷میلیاردی می نوشتید هفتصد میلیونی؟حواشی تو مملکت باعث شده اصل قضیه فراموش بشه
Iran, Islamic Republic of
پست بیشرافت خود میدانی که دروغ بزرگ و تهمت و ریختن ابروی مؤمن رزمنده دوازده ساله و جانباز سرافراز که ریالی اضافه تر از حقوق قانونی خودش دریافت نکرده عقوبت دنیایی و اخروی بهمراه دارد.. میمانیم منتظر و خذلان و ذلت دنیاییت را مشاهده خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
باید برکنار شود
قهرمان
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی کل کشور و دادستان تهران باید سریعاً به این موضوع ورود کنند و ضمن دستگیری وی تمام اموال او مصادره شود حد اقل دوازده سال زندان دارد.