۱
۱
تداوم سکوت نفت درباره تخلف مدیرعامل نفت

اسناد تسویه حساب خجسته مهر را منتشر کنید

میز نفت - چرا شرکت ملی نفت به جای اعلام شش ماهه، پس از دو سال متوجه این موضوع شده و خواستار بازگشت این مبلغ به حساب خود شده است؟
محسن خجسته مهر | میز نفت
محسن خجسته مهر | میز نفت
به گزارش میز نفت، هفته گذشته اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت، به‌طور غیرقانونی هم‌زمان از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شرکت ملی نفت حقوق دریافت کرده است. پس از انتشار این گزارش، روابط عمومی شرکت ملی نفت در یک جوابیه شتاب‌زده سعی داشت این‌گونه القا کند که اسناد منتشرشده، فقط یک اشتباه اداری است!

روابط عمومی شرکت ملی نفت، در آن جوابیه به سه پرسش مهم پاسخ نداد؛ نخستین پرسش اینکه آیا خجسته مهر اضافه دریافتی خود را پرداخت کرده است؟ دوم آنکه آیا از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هم حقوقی دریافت کرده و سوم اینکه  چرا شرکت ملی نفت به‌جای اعلام شش‌ماهه، پس از دو سال متوجه این موضوع شده و خواستار بازگشت این مبلغ به‌ حساب خود شده است؟

به نظرمی رسد شرکت ملی نفت علاقه‌ای به ارائه پاسخ‌های مستدل به همراه اسناد ندارد تا مشخص شود خجسته مهر مرتکب تخلفی شده است یا خیر؟ مطالبه اصلی از وزارت نفت این است که یک‌بار برای همیشه تکلیف این شائبه را روشن کند و اسنادی را که مشخص کند خجسته مهر تخلف نکرده، منتشر نماید.

البته بعید است شرکت ملی نفت اسنادی برای برطرف کردن ابهام‌های موجود داشته باشد و بر همین اساس، امید است نهادهای نظارتی پیش از آنکه اسنادی برای این پرونده ساخته شود، ورود کرده و تکلیف خجسته مهر و شرکت ملی نفت را مشخص کند.

البته این اتفاقات، بخشی کوچک از تخلفات خجسته مهر است که امید است همین موضوع، برای برخورد با مدیرعامل خاطی شرکت ملی نفت کافی باشد تا اسناد دیگری در رسانه‌ها منتشر نشود.
شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 32311
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای رسانه :
.... دل خوش سیری چند....
( سهراب)