۰
۲
اختصاصی میز نفت

لابی معاون اوجی با مجلس

میز نفت - ​با افزایش حواشی یکی از معاونان وزیر نفت، وی در تلاش است تا با ترتیب دادن سلسله جلسات اختصاصی با تعدادی از نمایندگان، چهره خود را برای آینده نه چندان دور بازیابی کند.
مجلس شورای اسلامی | میز نفت
مجلس شورای اسلامی | میز نفت
به گزارش میز نفت، این معاون وزیر که مدیرعامل چهار شرکت اصلی است در جلسات خصوصی اذعان کرده که اوجی وزیر یکساله است چراکه هم عملکردش مورد نقد است و هم جایگاه متزلزلی در بهارستان دارد. او که خود حواشی بسیاری را رقم زده،معتقد است وزیر بعدی نفت است.

این معاون وزیر، حالا خود را به بهارستان نزدیک کرده و جلسات مرتبی را با مجلسی ها بویژه اعضای کمیسیون انرژی ترتیب داده و به روابط عمومی خود دستور داده تا فعالیت های رسانه ای خود را بیشتر کند.

تعدادی از نمایندگان مجلس هم با تایید این موضوع به میزنفت گفتند که طی چند روز اخیر، این معاون وزیر به صورت مستقیم با آنها تماس گرفته و آنها را برای صرف ناهار به دفتر خود دعوت کرده است.

البته تعدادی دیگر از معاونان وزیر هم ارتباطات خود را با مجلس افزایش دادند اما این معاون وزیر، به شکل عجولانه و عجیبی که ناشیانه به نظر می رسد، قصد دارد با این اقدام خود را در میان نمایندگان پرزنت کند.
 
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 32342
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
اگر امثال اوجی و خجسته مهر در 1401 وزیر باشند که کودک درونشان هنوز در قاب 5 سالگی گرفتار است , بسیاری از مدیران با تجربه صنعت نفت که هنوز کور سوی امیدی از مجلس به بهبود شرایط وخیم صنعت نفت و وزارت نفت دارند , نیز عدم همکاری خود با مجموعه فعلی را تشدید خواهند کرد.
Romania
بفرماييد، خجسته مهر است