طرفداران خجسته مهر بخوانند

سوءاستفاده خجسته مهر از بیت المال

5 بهمن 1400 ساعت 8:34

میز نفت - طرفداران و حامیان ویژه محسن خجسته مهر در شرایطی وی را فردی می دانند که از حقوق خود می زند تا به نظام خدمت کند، یک سند ساده نشان می دهد مدیرعامل شرکت ملی نفت چگونه به پول نفت عادت کرده است.


به گزارش میز نفت، پس از انتشار گزارش این رسانه درخصوص تخلف مالی خجسته مهر، طرفداران وی در فضای مجازی اینگونه القا می کنند که اسناد منتشر شده تخلف او را ثابت نمی کند و این موضوع از اساس غلط است. این ادعا در شرایطی مطرح می شود که بررسی یک سند ساده نشان می دهد خجسته مهر چگونه از پول نفت برای مقاصد شخصی خود بهره می برد.



ماجرا به سال 91 و تاریخ 3 و 6 آذر برمی گردد. روزهایی که خجسته مهر برای خود و همراهش برگه ماموریت نوشته و پول بلیط هواپیما در مسیر تهران – دزفول را برای شرکت ملی نفت فاکتور کرده است.



نگاهی به تاریخی که خجسته مهر برای خود ماموریت در نظر گرفته، نشان می دهد که تاریخ مدنظر مربوط به تعطیلات رسمی کشور است. یعنی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی.



کسانی که با فرهنگ مردم دزفول آشنا هستند به خوبی می دانند دزفولی ها در این روزها خود را به شهرشان می رسانند و خجسته مهر که یک دزفولی اصیل است، از این قاعده مستثنی نیست.

نکته مهمتر اینکه اصولا در روز تاسوعا و عاشورا اصولا چه اتفاق نفتی در دزفول رخ داده که خجسته مهر خود را به این شهر رسانده است؟! وی زمانی به این ماوریت خودساخته رفته است که معاون برنامه ریزی وزارت نفت بوده است که اصولا هیچ ارتباطی با موضوعات عملیاتی نداشته و ندارد که بخواهد در روز تعطیل رسمی راهی دزفول شود.

از سوی دیگر، دزفول فاقد تاسیسات مهم نفتی است که همین چند چاه هم بسیار قدیمی است لذا ماموریت تراشیدن برای این شهر بخاطر دریافت 210 هزار تومان عملا نوعی سندسازی برای انتفاع شخصی است.

این موارد کوچک از آن جهت گفته شد که یادآورر شویم مدیرعامل فعلی نفت تا چه اندازه به پاسداری از حقوق بیت المال پایبند است و این روزها، شرکتی را مدیریت می کند که گردش مالی سالانه اش بیش از 15 میلیارد دلار است.


کد مطلب: 32349

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/32349/سوءاستفاده-خجسته-مهر-بیت-المال

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir