۰

کف نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در فرمول جدید ۱۳ سنت است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اعلام این که پایه نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی گازی ۱۳ سنت تعیین شده است، گفت: دو شاخص در فرمول نرخ‌گذاری خوراک پتروشیمی‌ها نرخ پایه و نرخ تورم سالانه است.
به گزارش «ميزنفت»، رجب رحمانی در گفت‌وگو با تسینم، درباره تصویب فرمول نرخ‌گذاری خوراک واحدهای پتروشیمی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به این که سال گذشته نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی گازی در بودجه سال ۹۳، ۱۳ سنت تعیین شده بود در این فرمول نیز همین رقم، پایه نرخ‌ خوراک قرار گرفت، البته طبق این فرمول تورم سالانه در نرخ خوراک تأثیر داده خواهد شد.

وی با رد این گفته عباس شعری مقدم؛ معاون وزیر نفت مبنی بر این که "با تصویب این فرمول عملاً باید کف قیمتی نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی گازی از ۱۳ سنت کمتر شود؛ چراکه شاید یک شرکت اصلا بازده خوبی نداشته باشد" تأکید کرد: قطعاً فرمول تعیین نرخ خوراک پتروشیمی به گونه‌ای خواهد بود که نرخ کاهش نیابد.

نمایندمردم تاکستان در مجلس با اظهار این که کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده دولت با کاهش نرخ مخالف بودند یادآور شد: برخی معتقدند که قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی از ۱۳ سنت مصوب کنونی باید گران‌تر باشد .
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 3237
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *