۰

مصرف نفت اتحادیه اروپا کاهش یافت

میز نفت - دولت‌های اتحادیه اروپا در مارس ۲۰۲۰ رفت‌وآمد و حمل‌ونقل مردم را جهت مهار همه‌گیری کرونا محدود کردند و باعث سقوط ۱۰ درصدی مصرف نفت و محصولات نفتی طی تنها یک سال شدند.
اتحادیه اروپا | میز نفت
اتحادیه اروپا | میز نفت
به‌گزارش میز نفت ، اداره آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد محدودیت‌های کرونایی در 2020 مصرف نفت این بلوک را به پایین‌ترین رقم طی 30 سال گذشته رسانده بود.

یورواستات اعلام کرد مصرف نفت و محصولات نفتی در سراسر اتحادیه اروپا طی یک‌سال 10 درصد کاهش یافته و به 310 مگاتن معادل‌های نفتی رسیده بود.
دولت‌های اتحادیه اروپا در مارس 2020 رفت‌وآمد و حمل‌ونقل مردم را جهت مهار همه‌گیری کرونا محدود کردند و باعث سقوط مصرف سوخت حمل‌ونقل مثل دیزل و بنزین شدند.

محدودیت‌های سفر و لغو پروازها باعث شد مصرف سوخت هوانوردی که در 2019 به بالاترین رقم 48.2 مگاتن رسیده بود، 56 درصد در 2020 کاهش یابد.

لوکزامبورگ بیشترین کاهش مصرف نفت و محصولات نفتی برای مصارف انرژی و غیر انرژی را ثبت کرد که 21 درصد نسبت‌به 2019 کاهش داشت.

گرایش اعضای اتحادیه اروپا برای استفاده از انرژی باد، خورشید و سایر انرژی‌های پاک در تلاش برای رسیدن به تولید صفر کربن تا 2050 باعث شد 22 درصد از مصرف انرژی این اتحادیه در 2020 از انرژی‌های تجدیدپذیر باشد.


منبع : تسنیم
 
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 32524
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *