۱

محمودآباد آزاد شد+جزئیات

میز نفت - با تصمیم مسئولان دولت و استاندارمازندران، بخشی از مجتمع تفریحی محمود آباد در اختیار مردم قرار می گیرد.
مجتمع محمود آباد نفت | میز نفت
مجتمع محمود آباد نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت به نقل از فارس، سیدمحمود حسینی‌پور روز جمعه در بازدیدی که به همراه رئیس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و نماینده ویژه رئیس جمهور در مبارزه با فساد از روند عقب‌نشینی مجتمع شرکت نفت محمودآباد از حریم ۶۰ متری ساحل داشت، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای ساخت استخر این مجتمع هزینه زیادی صرف شده و لازم است با استفاده بهینه از این استخر از بیت‌المال محافظت کرد.

وی گفت: مجتمع نفت یک مجموعه تفریحی مهم در مازندران است و برای اینکه مردم امسال طعم شیرینی آزادسازی ساحل را بچشند و احساس کنند، مقرر شد با همکاری این مجموعه امکانات تفریحی آن در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

حسینی‌پور تصریح کرد: استفاده از امکانات مجموعه نفت برای مردم محلی به یک حسرت تاریخی تبدیل شده بود،ولی امسال در ایام نوروز همه مردم می توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

استاندار مازندران یادآور شد: رستوران مجتمع تفریحی نفت محمودآباد نیز مانند استخر پس از آماده سازی در اختیار عموم مردم  قرار می گیرد تا طعم آزادسازی سواحل را بچشند.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه برای ساخت  استخر مجموعه نفت  هزینه زیادی انجام شده است مقرر شد به جای تخریب، این استخر پس از آماده سازی در اختیار بانوان قرار بگیرد.

لازم به ذکر است مجتمع آموزشی رفاهی نفت محمودآباد متعلق به وزارت نفت بوده و این مجموعه که از بزرگ ترین  مراکز تفریحی ـ اقامتی دولتی به شمار می رود پس از صدور دستور رئیس جمهوری برای عقب‌نشینی از حریم ۶۰ متری دریا مشمول این دستور شد و بلافاصله هم کار عقب‌نشینی را شروع کرد.

 مسؤولان مجتمع نفت محمودآباد ۲۴ بهمن ماه اعلام کردند که وفق دستور رئیس جمهور حریم دریا را پس دادند و فقط استخر آن باقیمانده است که باید در باره تخریب یا نگهداری آن در سطح ملی تصمیم‌گیری شود و برطبق اعلام مسؤولان محلی، ۲۵ متر از حریم ۶۰ متری دریا در مجموع به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع در تصرف استخر نفت قرار دارد.

 
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 32583
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *