۰

انگلیس به دنبال نفت امارت و عربستان

میز نفت - نخست وزیر انگلیس امروز به عنوان بخشی از تلاش ها برای تامین نفت بیشتر در بازار و افزایش فشار بر روسیه، با مقامات اماراتی و عربستانی دیدار می کند.
بوریس جانسون | میز نفت
بوریس جانسون | میز نفت
به گزارش میز نفت ، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس امروز به عنوان بخشی از تلاش ها برای تامین نفت بیشتر در بازار و افزایش فشار بر روسیه، با مقامات اماراتی و عربستانی دیدار می کند.

با توجه به اینکه انگلیس همانند غرب با قیمت های پرنوسان انرژی مواجه است، جانسون تمایل دارد تا تولیدکنندگان نفت را به افزایش تولید نفت ترغیب کند و با تامین منابع دیگر از وابستگی به نفت روسیه بکاهد.

نخست وزیر انگلیس با محمد بن زاید، ولیعهد امارات پیش از سفر به عربستان برای ملاقات با محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور دیدار خواهد کرد.

جانسون در بیانیه ای پیش از این نشست ها اعلام کرد: «انگلیس در حال ایجاد ائتلافی برای مقابله با واقعیت جدیدی است که ما با آن روبرو هستیم. جهان باید از منابع هیدروکربنی روسیه جدا شود.»

«عربستان و امارات، شرکای بین المللی کلیدی در این تلاش هستند. ما با آنها همکاری می کنیم تا امنیت منطقه را تضمین، از تلاش های کمک های بشردوستانه حمایت و بازارهای جهانی انرژی را برای درازمدت تثبیت کنیم.»




منبع : فارس

 
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 32731
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *