۱
۲
افزایش نارضایتی ها به عملکرد خجسته مهر

شرکت نفت دزفول در دولت مردمی!

میز نفت - ​شرکت ملی نفت و زیر مجموعه ها در حال تبدیل شدن به یک شرکت قومیتی هستند؛ شرکتی به نام شرکت نفت ذزفول به کارگردانی محسن خجسته مهر.
شرکت نفت دزفول در دولت مردمی!
به گزارش میز نفت، خجسته مهر که خود دزفولی است پس از صدور حکم مدیریتش برای شرکت ملی نفت، به همشهریان خود آماده باش داد تا خود را برای حضور در سمت های مدیریتی آماده کنند.

اوج این آماده باش در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قابل مشاهده است؛ جایی که همشهری خجسته مهر یعنی علیرضا دانشی که خود او نیز دزفولی است، از همشهریان خجسته مهر برای سمت های مدیریتی استفاده کرد.

همین موضوع موجب بروز نارضایتی های بسیاری در بدنه نفت و جنوب شد اما به نظر می رسد خجسته مهر بدون توجه به موضوع شایسته سالاری، تنها به دزفولی بودن مدیران فکر می کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که چندی پیش محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نامه ای به وزارت نفت، خواستار پاسخگویی این وزارتخانه در انتصاب های قومی و قبیله ای شد که هنوز مشخص نیست وزارت نفت چه پاسخی برای آن ارائه کرده است.

نگاه عشیره ای به شرکت ملی نفت این روزها در شرایطی تبدیل به یک چالش بزرگ شده است که برخی نمایندگان مجلس بویژه استان خوزستان نارضایتی خود را در این باره اعلام کرده اند.
 
چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۲۵
کد مطلب: 32904
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
مگر جاهای دیگر این مملکت اینچنین نیست در بدنه دولت یا یزدی یا اصفهانی یا کرمانی و تهرانی و ترک هست حالا نفت که مال خوزستان هست ایراد میگیرند چرا قومیتی شده
Iran, Islamic Republic of
آخه برادر خوزستان که فقط دزفول نیست هرچند دزفول یه سرگردن بالاتره ولی خب این تابلوبازیا رو دیگه میشه یه جور دیگه کرد لااقل ۴تا غیر دزفولی بذارن ۲تا هم دزفولی که گم قضیه ولی این تابلو بازیا ضایعه که برا دور و نزدیک دزفولی بذاری بعدم بگی شایسته سالاری کردم