۰
شرکت‌های E&P در برزخ

خشم پیمانکاران نفتی از اوضاع شرکت نفت

​میز نفت – تعدادی از شرکت‌های اکتشاف و تولید معروف به شرکت‌های E&P با انتقاد شدید از روند پیشرفت پروژه‌ها خواستار ورود وزیر نفت به این مسئله شده‌اند که البته با مخالفت چند شرکت مواجه شده است.
خشم پیمانکاران نفتی از اوضاع شرکت نفت
به گزارش میز نفت، این شرکت‌ها که چندین پروژه را در دست دارند از بلاتکلیفی موجود در اجرای پروژه‌ها معتقدند انتصابات ضعیف در شرکت ملی نفت و عدم احاطه مدیران جدید به مبانی ابتدایی کارفرمایی،  موجب کند شدن امور شده است به‌طوری‌که در برخی پروژه‌ها حتی کار قفل‌شده است.

یکی از مدیران این شرکت‌ها به میز نفت گفته است قرار شده بود نامه‌ای به وزیر نفت نوشته شود و این موضوع به اطلاع اوجی برسد اما با مخالفت تعدادی از مدیران این شرکت‌ها مواجه شده است. مدیران مخالف معتقدند در صورت امضای چنین نامه‌ای باید قید پروژه‌های جدید را زد زیرا شرکت ملی نفت از این نامه خشمگین خواهد شد.

به همین دلیل، اختلاف بالاگرفته است و فعلاً مقررشده جلساتی میان این شرکت‌ها و مدیرعامل شرکت ملی نفت برگزار شود تا شاید از این طریق، مشکلات موجود برطرف شود.

نکته قابل‌تأمل دراین‌باره، نارضایتی شدید صندوق بازنشستگی صنعت نفت از اقدامات خجسته مهر است. صندوقی که شرکت‌های مهمی همچون اویک و تأسیسات دریایی را در زیرمجموعه خود دارد.

شرکت پتروپارس هم یکی دیگر از شرکت هایی است که از انفعال کامل شرکت ملی نفت نارضایتی شدید داشته و حتی کار به جایی رسیده است که موسوی مدیرعامل این شرکت، برای مطرح کردن مشکلات موجود در صدد انتقال این نارضایتی به وزیر نفت بوده است.
 
چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۴۲
کد مطلب: 32905
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *