۰

دستور جدید وزیر نفت

میز نفت - وزیر نفت طی ابلاغی خواستار روزآمد کردن گزارش‌های ارزیابی و سطح‌بندی وضع ایمنی ساختمان‌های اداری و تأسیسات صنعت نفت شد.
وزیر نفت | میز نفت
وزیر نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت ، پیرو بروز حادثه غم‌بار ریزش ساختمان متروپل در آبادان و عزادار شدن ایران اسلامی، بحث ایمنی ساختمان‌ها بار دیگر به موضوع روز و مورد توجه ارگان‌های مختلف تبدیل شد. در همین خصوص، وزیر نفت دستور جدیدی صادر کرد.

متن دستور جواد اوجی به این شرح است: «با توجه به حادثه تأسف‌برانگیز متروپل آبادان و لزوم پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، به استناد جزء (3)، بند (الف) ماده (3) از قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، لازم است تا ضمن به‌روزرسانی گزارش‌های ارزیابی و سطح‌بندی وضعیت ایمنی ساختمان‌های اداری و تأسیسات صنعت نفت در برابر زمین‌لرزه، آتش‌سوزی، انفجار، فرونشست و نظایر آن، مجموعه اقدام‌ها و برنامه‌های پیشنهادی برای ایمن‌سازی ساختمان‌ها و تأسیسات تابعه را تا تاریخ 1401/4/15 ارائه و عملیاتی نمایید. اداره کل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت مکلف است نسبت به تدوین دستورعمل‌های لازم و نیز نظارت مستمر اجرا و استمرار کارکرد بهینه تمهیدات ایمنی و آتش‌نشانی اقدام نماید.»


منبع : تسنیم
 
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 33122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *