۰

بازی با بشکه های نفتی | عکس

میز نفت - این عکس در سال 1937 به ثبت رسیده است که چند کودک در حال بازی با بشکه های نفتی هستند.
بشکه های نفتی | میز نفت
بشکه های نفتی | میز نفت
به گزارش میز نفت، این عکس در پنسیلوانیا آمریکا به ثبت رسیده است؛ یکی از نفتی ترین مناطق حهان.

در سال 1859، مردی به نام «ادوین دریک» اولین چاه نفت را در آمریکا حفر کرد. بر اساس منابع تاریخی، این چاه اولین چاهی بود که عملاً حفر شد.

Titusvilleپنسیلوانیا، آغاز رسمی صنعت نفت آمریکا را رقم زد. اولین چاه کمتر از 70 فوت عمق داشت و در نهایت ایالات متحده را به بزرگترین تولیدکننده نفت جهان تبدیل کرد. چهار ماه پس از این کشف، یک مرد ماجراجوی دیگر به نام لین برت شروع به جستجوی نفت در بخش شرقی تگزاس، در منطقه ‌ی به نام Oil Springs  کرد. اما هنوز این نفت کشف نشده بود که در محل حفر چاه، جنگ داخلی و جدایی تگزاس از اتحادیه پیش آمد و کار متوقف شد.

 پس از پایان جنگ داخلی، کار حفاری از سر گرفته شد و در سال 1866 اولین چاه نفت در تگزاس حفر شد. اما چاه نفت Spindletop از دو چاه قبل مشهورتر است که یکی از بزرگترین اکتشافات نفتی جهان محسوب می‌شود.

در 10 ژانویه 1901، نفت خام از تپه Spindletop  در تگزاس فوران کرد و این چاه در نهایت به تولید شگفت انگیز 100 هزار بشکه در روز رسید که در آن دوران معمول نبود. اگر اکتشاف «اویل اسپرینگز» آغاز تولید نفت در تگزاس بود، Spindletop  به آن اضافه شد تا در نهایت به صنعت امروزی تبدیل شد.
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب: 33195
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *