انتصابی عجیب در سازمان برنامه و بودجه

ارتقای تئورسین بحران بنزینی 98 در دولت رئیسی

25 مرداد 1401 ساعت 5:47

میزنفت - ​از سازمان برنامه‌وبودجه خبر می‌رسد یکی از مهره‌های اصلی محمدباقر نوبخت، رئیس سابق سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه قرار است به‌زودی مدیریت دفتر انرژی این سازمان را بر عهده بگیرد.


به گزارش میز نفت، وی از مهره‌های اصلی نوبخت است که با تفکرات نئولیبرالی خود درصدد است نظرات خطرناک خود را به میرکاظمی تحمیل کند.

وی که تئوریسین افزایش قیمت بنزین در سال 98 بود، در این دوره هم توانسته نظرات پدران معنوی خود را در سازمان برنامه‌وبودجه جا بیاندازد.

ازنظر این مدیر سازمان برنامه آزادسازی قیمت حامل‌های انرژی باید هرچه سریع‌تر صورت گیرد و مردم نباید از یارانه انرژی برخوردار باشند.

وی فارغ‌التحصیل رشته شیمی در یک دانشگاه درجه سه است، با تزهای نئولیبرالی خود در تلاش است تا بار دیگر، بحران دیگری مانند بحران بنزین 98 ایجاد کند.

نکته جالب در پرونده این مدیر، ارتباط ویژه آن با شرکت ملی نفت و شرکت انرژی پاسارگاد است که البته، مستندات مهمی در باب این ارتباطات وجود دارد که فعلاً از انتشار آن خودداری می‌کنیم.

بااین‌وجود، نکته مهم اینجاست که دولت سیزدهم با زیرسوال بردن اقدامات دولت گذشته روی کار آمده است، نشان داده هیچ تفاوتی با نگرش اقتصادی دولت قبل ندارد و همان افرادی که برای نظام بحران ایجاد کردند، درصدد کامل کردن نقشه خود هستند.


کد مطلب: 33650

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/33650/ارتقای-تئورسین-بحران-بنزینی-98-دولت-رئیسی

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir