۰

هیزم به جای گاز در انگلیس

میز نفت -روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی به نقل از تامین کنندگان هیزم در بریتانیا پیش بینی کرد که فروش هیزم در زمستان پیش رو تا یک پنجم افزایش خواهد یافت چرا که میلیون‌ها خانوار ممکن است به علت افزایش قبوض انرژی، شومینه‌های هیزمی خود را روشن کنند.
هیزم | میز نفت
هیزم | میز نفت
به گزارش میز نفت ، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی به نقل از تامین کنندگان هیزم در بریتانیا پیش بینی کرد که فروش هیزم در زمستان پیش رو تا یک پنجم افزایش خواهد یافت چرا که میلیون‌ها خانوار ممکن است به علت افزایش قبوض انرژی، شومینه‌های هیزمی خود را روشن کنند.

نیک اسنل، مدیر عامل شرکت سرتنلی وود Certainly Wood، بزرگترین تامین کننده هیزم در بریتانیا، طی اظهاراتی گفت در حالی که مصرف‌کنندگان برای هوای سرد آماده می‌شوند، تقاضا در حال افزایش است.

وی گفت: مردم در حال حاضر شروع به ذخیره‌سازی کرده‌اند، اما من تصور می‌کنم در زمستان پیش‌رو شاهد افزایش 10 تا 20 درصدی تقاضا باشیم، چرا که قیمت هیزم افزایش یافته است، اما به هیچ وجه نزدیک به افزایش قیمت انرژی نیست.

اسنل در ادامه خاطرنشان کرد که هیزم مورد نیاز برای روشن نگه داشتن آتش در عصرها و آخر هفته ها در طول زمستان حدود 600 پوند (710 دلار) هزینه دارد، در حالی که انتظار می رود خانوارهایی که خانه‌های خود را با استفاده از گاز یا برق گرم می‌کنند با قبض‌های بالای انرژی در ماه‌های آینده روبرو شوند.

افزایش قیمت گاز و برق همراه با نوسانات زیاد در بازارهای انرژی، تنظیم کننده‌ها و تحلیلگران را وادار کرده است تا پیش‌بینی‌های بد خود را افزایش دهند.

بر اساس آخرین گزارش چشم انداز منتشر شده توسط شرکت مشاور انرژی مستقل بریتانیا موسوم به آکسیلیون Auxilione، میانگین قبض انرژی سالانه در بریتانیا طی سال 2023 به 6000 پوند (تقریبا 7100 دلار) افزایش خواهد یافت.

بنا بر این گزارش، پیش‌بینی می‌شود افرادی که مشغول دورکاری هستند تا ژانویه 683 پوند (808 دلار) در ماه پرداخت کنند.

منبع : تسنیم
 
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 33697
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *