۰
۳
بازداش در خیابان حافظ

جزییات اعتراض کارکنان نفت

میز نفت - صبح امروز ده‌ها نفر از کارکنان صنعت نفت در اعتراض به کم‌کاری مدیران وزارت نفت در اجرایی کردن ماده ۱۰ روبروی این وزارتخانه تجمع کردند که با ورود نیروی انتظامی و بازداشت تعدادی از آنها همراه شد.
کارکنان نفت | میز نفت
کارکنان نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت٬  برخی حاضران دراین تجمع به میزنفت گفتند این تجمع با درگیری همراه شد و در نهایت حداقل 20 نفر بازداشت شدند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که طی سال‌های گذشته ده‌ها تجمع اعتراضی روبروی وزارت نفت و شرکت‌های زیرمجموعه شکل گرفته است ولی هیچگاه با این نتیجه همراه  نشده بود.

در دوران وزارت زنگنه٬ از این دست تجمعات بسیار دیده می شد و فقط یکبار باحضور یگان ویژه همراه شد.



با این وجود مشخص نیست چرا وزارت نفت از نیروی انتظامی خواسته تا به این تجمع ورود کند و با کارکنان نفت برخورد بدی صورت بگیرد. برخوردی که از چند ساعت پیش٬ اعتراضات بسیاری را درمیان کارکنان ایجادکرده است.

کارکنانی که وزیر نفتدرباره آنها گفته بود قول می دهم ماده ۱۰ را اجرایی کنم ولی با این وجود٬ صبح امروز صحنه های بدی در خیابان حافظ پدید آمد و هیچ دلجویی از کارکنان شد.
 
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 33778
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم آقا وحید
روز مرگ دولت
Iran, Islamic Republic of
طبق نامه امور حقوقی ( بازرگانی ) با هماهنگی اوجی و علی مددی منابع انسانی با نیروی انتظامی مکاتبه شده که کارکنانی که برای پیگیری ماده ده قصد آمدن درب وزارت و اعتراض به عملکرد این مدیران ضعیف دارند با دادن وعده های همه جور از مالی تا ... از ورود کارکنان جلوگیری و کارکنان را ضرب و شتم نمایند .
Iran, Islamic Republic of
از اين وزير بي دست و پا و معاونان بيسواد و بي تجربه كه واقعا روي زنگنه را سفيد كردند آبي گرم نخواهد شد . بايد تا پاكسازي وزارت نفت از اين افراد فرصت طلب و بيسواد از پاي ننشست/ آقاي رييسي پيشنهاد ميكنم يكبار كارنامه تخصيلي معاونين وزير نفت رو بررسي كنيد . اگر يكي از آنها معدل بالاي 12 داشت من اسمم رو عوض ميكنم . اينها جز تنبل ترين دانشجويان دانشگاه نفت بودند . به اين مدارك خريدني و تقلبي دكترا و .. توجه نكنيد . از اينها كف بازار فراوانه