۰

یک تهاتر نفتی دیگر!

میز نفت - استاندار بوشهر گفت: در دیدار وزیر راه و شهرسازی با رهبر معظم انقلاب، ایشان دستور تامین اعتبار ۴ طرح راه‌آهن کشور از جمله استان بوشهر را از محل تهاتر نفت از طریق صندوق توسعه ملی صادر کردند.
راه آهن | میز نفت
راه آهن | میز نفت
به گزارش میز نفت، احمد محمدی زاده شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به متوقف شدن اجرای این خط ریلی شیراز- بوشهر - عسلویه به‌علت کمبود اعتبار، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی رئیس جمهور، رهبر معظم انقلاب اجازه دادند مشکل تامین اعتبار چهار تا پنج خط ریلی کشور از جمله خط راه آهن شیراز-  بوشهر - عسلویه از محل تهاتر نفتی که به وزارت راه می‌دهند، تامین اعتبار شوند.  
 
استاندار بوشهر ادامه داد: وزیر نفت نیز در سفر اخیر خود به عسلویه اعلام کردند که دستور رهبر معظم انقلاب دریافت شده و آماده اجرای دستور هستیم.
 
محمدی زاده با اشاره به سفر هفته گذشته وزیر نفت به عسلویه و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح صنعتی گفت: وزیر نفت برای حمایت بیشتر صنایع نفت و گاز بوشهر از جامعه پیرامونی قول مساعد داد.
 
وی ادامه داد: همچنین وزیر نفت در این سفر علاوه بر پذیرش مسئولیت اجتماعی که پیش از این صورت‌جلسه شده بود، در این سفر قول‌های جدیدی نیز دادند.
 
 
 
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۵۳
کد مطلب: 33783
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *