۱
آیا کسی پاسخ می دهد:

حکم محمدی پور برای همسر شاه میرزایی

میز نفت - ​روابط عجیب حلقه مریدان وارد فاز شگفت‌انگیزتری شده به‌طوری‌که شنیده می‌شود، منتسبان افراد این حلقه توسط سایر افراد حلقه به سمت‌های مدیریتی می‌رسند.
مرتضی شاه میرزایی | میز نفت
مرتضی شاه میرزایی | میز نفت
به گزارش میز نفت، پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم مدیران منصوب در صادرات میرکاظمی که اغلب دارای تفکرات بسته و نزدیک به جبهه پایداری هستند، قدرت گرفتند؛ حلقه‌ای به نام حلقه مریدان که مراد آن مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل فعلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی است، مهره‌های خود را در نفت چید و در مرحله بعد به سراغ وابستگان نسبی و سببی رفت.

یکی از چهره‌های اصلی این حلقه، کسی نیست جز محمد محمدی پور مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت که به همراه احمد اسدزاده معاون بین‌الملل وزارت نفت، حواشی بسیاری طی یک سال اخیر ایجاد کرده‌اند. محمدی پور که خود را وامدار شاه میرزایی یا همان «مراد» می‌داند، چند روز پیش حکمی را صادر کرد که سروصدای بزرگی را در مدیریت امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایجاد کرد.

ماجرا به صدور حکم انتصاب سرپرست امور اداری و تشریفات مدیریت امور بین‌الملل مربوط است؛ جایی که خانم زهرا سادات زهرائیان به این سمت منصوب شد.

حکم ههمسر شاه میرزایی - میز نفت

گفته می‌شود زهرائیان، همسر مرتضی شاه میرزایی است که به امور بین‌الملل منتقل شده است؛ کسانی که به ساختار صنعت نفت آشنایی دارند بهتر از هر کسی می‌دانند، امور بین‌الملل جزو بسته‌ترین و استراتژیک ترین بخش‌های شرکت ملی نفت است که شرایط حضور در این واحد، بسیار سخت و تقریباً غیرممکن است مگر با اعمال‌نفوذ و یا توانمندی بسیار بالای متقاضیان.

به‌احتمال فراوان، محمدی پور و شاه میرزایی دراین‌باره سکوت خواهند کرد ولی امیدواریم یک نفر در مجموعه وزارت نفت به این پرسش مهم پاسخ دهد که خانم زهرائیان چه نسبتی با مراد حلقه مریدان دارد و چرا محمدی پور، برای وی حکم مدیریت صادر کرده است.
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۴۰
کد مطلب: 34056
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *