۰
حواشی انتخاب مدیر نمونه صنعت نفت

استعفا به خاطر چگنی!

میز نفت - هفته گذشته بود جواد اوجی وزیر نفت، مجید چگنی را به‌عنوان مدیر نمونه وزارت نفت انتخاب کرد که البته حواشی بسیاری داشت.
مجید چگنی | میز نفت
مجید چگنی | میز نفت
به گزارش میز نفت، مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز که در میان همه معاونان وزارت نفت، کمتر رسانه‌ای و به کار خود مشغول است، چندان میان سایر معاونان محبوب نیست و سه معاون اوجی، به‌صراحت وی را در جلسات داخلی به باد انتقاد می‌گیرند.

بااین‌حال، عملکرد او در حوزه مدیریت انتقال و مصرف گاز موردتقدیر مقامات بلندپایه دولت قرارگرفته است و همین موضوع، باعث شد تا اوجی متقاعد شود وی را به‌عنوان مدیر نمونه صنعت نفت انتخاب کند.

این انتخاب، به مذاق چند تن از معاونان وزیر نفت خوش نیامده به‌طوری‌که برخی از آن‌ها نتوانستند عصبانیت خود را از این انتخاب پنهان کنند.

ازنظر آن‌ها، نقش اصلی در تنظیم جریان گاز به شرکت ملی نفت و شرکت نفت و گاز پارس مربوط است و وی نقشی دراین‌باره نداشته است؛ ازنظر این گروه، تلاش‌های شرکت ملی نفت بود که توانست تولید گاز را در زمستان سال گذشته افزایش دهد و نه شرکت ملی گاز.

تنگ‌نظری‌ها به حدی پیش رفته است که یکی از معاونان کلیدی اوجی، در یک جلسه خصوصی طی روزهای گذشته گفته اوجی با این انتخاب در حد وزارت نیست و به‌زودی از سمت خود استعفا می‌دهد که البته با توجه به علاقه وی به صندلی خود، بعید است چنین اتفاقی رخ دهد.
 
 
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۲۷
کد مطلب: 34314
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *