۰

قطع گاز 311 اداره دولتی در یک شب

میز نفت - مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: سه‌شنبه شب با اجرای طرح ضربتی پایش مصرف گاز ادارات، وضعیت مصرف گاز 3 هزار اداره دولتی برای رعایت دمای رفاه پایش شد که از این بین، گاز 311 اداره پرمصرف قطع شد.
قطع گاز | میز نفت
قطع گاز | میز نفت
به گزارش میز نفت ، مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اجرای طرح ضربتی پایش مصرف گاز در ادارات دولتی عنوان کرد: با توجه به کاهش شدید دما در هفته جاری، طرح پایش و بازرسی از ادارات دولتی جهت رعایت دمای رفاه 18 درجه سانتی گراد با شدت بیشتری انجام شده و با نهادهای متخلف در این حوزه با جدیت برخورد خواهد شد.

وی افزود: در این راستا، شب گذشته با اجرای طرح ضربتی پایش مصرف گاز ادارات، وضعیت مصرف گاز 3 هزار اداره دولتی برای رعایت دمای رفاه پایش شد که از این بین، گاز 311 اداره پرمصرف که با وجود صدور اخطار قبلی به اصلاح مصرف توجهی نکردند، قطع شد. همچنین 31 مورد اخطار برای ادارات متخلفی که اخطار نگرفته بودند، صادر شد.

رحمانی گفت: بازدیدهای ادواری توسط تیم‌های کارشناسی شرکت ملی گاز ایران همانند گذشته انجام می‌شود که بر لزوم رعایت بخشنامه مصوب دولت درباره حفظ دمای 21-18 درجه در فضای داخلی و دمای 18 درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده، تأکید دارد.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز تاکید کرد: طبق بخشنامه دولت، مسئولان مربوطه در ادارات دولتی موظف هستند که حداکثر یک ساعت قبل از شروع کار، وسایل گرمایشی را روشن کرده و یک ساعت قبل از پایان کار نیز وسایل گرمایشی در ادارات خاموش شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تاکنون با اجرای  طرح ضربتی پایش مصرف گاز ادارات دولتی، جریان گاز بیش از هزار سازمان و نهاد دولتی و عمومی در پی اخطارهای صادرشده، قطع شده است.


منبع : فارس
 
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 34692
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *