۰

سرانجم گنده کویی پایداری‌چی‌ها

میز نفت - گنده گویی‌های اهالی و طرفداران جبهه پایداری درباره زمستان سخت اروپا، گاملا برعکس شد و همه اتفاقات بد را برای ایران رقم زد.
به گزارش میز نفت، زمستان سخت، به‌جای اروپا در ایران فراگیر شد و اهالی قاره سبز، زمستان را به‌سادگی سر کردند و دیگر نیازی به نفت و گاز ایران نداشته و ندارند؛ آن‌ها برنده بازی بودند که نفوذی‌ها برای تهران تدارک دیده بودند و از دو ماه گذشته، تماس‌های ایران را برای احیای مذاکرات در چارچوب قبلی را رد کردند.

وضعیت به‌قدری طنزآمیز شده که معاون وزیر امور خارجه در حال التماس به غرب است تا به مذاکره برگردند اما فعلا نشانی از مذاکره نیست و اگر هم باشد، دیگر خبری از آن چارچوب گذشته نیست. ایرانی که می‌توانست با کارت زمستان سخت که فیک نیز بود، برجام را در مهرماه احیا کند اما به دلیل یک توهم کودکانه و گعده‌ای، بازی را واگذار کرد.

حال پرسش اساسی اینجاست که ایده زمستان سخت از سوی چه افراد و وزارتخانه‌ای به تیم سیاست خارجی دیکته شد؟ چه کسانی این دروغ بزرگ را تئوریزه و رسانه‌ها را به خط کردند. آیا معاون بین‌الملل وزارت نفت در جا انداختن این دروغ، مؤثر بوده است؟ تاریخ حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

توییت وحسد حاجی پور - میز نفت
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 34755
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *