اوجی فدای ثابتی شد | عکس

1 بهمن 1401 ساعت 3:29

میز نفت - حضور جواد اوجی در برنامه «جهان آرا» را می‌توان اشتباه استراتژیک او طی دوران وزارتش دانست؛ او در این برنامه، همان چیزی را گفت که جریان پایداری دوست داشت بشنود؛ آقای وزیر نیز «نه» نگفت ولی به فاصله چند ماه، ویدئوی اظهارات او وایرال شد تا نه امیرحسین ثابتی مجری پرحاشیه و تندروی شبکه افق، بلکه وزیر نفت سوژه فضای مجازی و مردم شود.


به گزارش میز نفت، اوجی  در 31 مرداد 1401 با حضور در برنامه "جهان آرا" شبکه افق، خطاب به مجری برنامه (امیرحسین ثابتی) گفته بود:‌ "آقای ثابتی ان شاء الله خدا به همه مون عمر بده ببینیم امسال چه زمستان سختی در پیشه...برای دنیا به خصوص برای کشورهای واردکننده انرژی، به خصوص اروپایی ها ... خودشون به خودشون دارن ظلم می کنند ... دولت ها دارند به مردم شون ظلم می کنند... می توانیم بخشی از کمبود انرژی جهان به ویزه اروپا را تامین کنیم". 

امروز هم آن زمستان وعده داده شده رسید و تقریبا روزی نیست وزیر نفت و دیگر مسوولان در تلویزیون درباره شرایط شکننده و سخت گاز و احتمالا قطع آن و تعطیلی شهرها و ادارات صحبت نکنند.حالا که در این شرایط قرار گرفتیم واقعا چرا وزیر نفت آن روز تابستانی چنین سخنی گفت تا حالا هر بار از شرایط سخت گازی ایران صحبت شود،‌ آن سخن وزیر از "زمستان سخت اروپایی" یادآوری شود و چنین تناقض و تضادی، عیان شود؟

آیا وزیر نفت که خود قبلا مدیرعامل شرکت گاز بود نمی دانست  هر ساله در زمستان ایران، چالش،‌ مشکل یا بحران گاز داریم و با اندک افزایش سرما یا مصرف گاز، کشور می تواند وارد بحران شود؟

 آیا او وقتی این سخن را می گفت نمی دانست وقتی زمستان ایران و چالش گاز برسد این سخنش یادآوری می شود و حالا او به چالش کشیده می شود و زحمت مجموعه های متعدد برای رساندن گاز به تک تک خانه ها و گرم نگه داشتن آنها به حاشیه رانده می شود؟

اوجی فدای ثابتی شد - میز نفت


کد مطلب: 34815

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/34815/اوجی-فدای-ثابتی-عکس

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir