۱

تولید نفت از نخستین چاه میدان نفتی مارون

میز نفت - رئیس هیئت مدیره شرکت حفاری شمال از آغاز تولید و بهره برداری از نخستین چاه پروژه مارون ۱ و ۴ در طرح نگهداشت و افزایش تولید میادین ۲۸ گانه توسط این شرکت خبر داد.
میدان نفتی مارون | میز نفت
میدان نفتی مارون | میز نفت
به گزارش میز نفت ، مرتضی پاکروان، رئیس هیئت مدیره شرکت حفاری شمال با بیان این مطلب، گفت: همزمان با ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، نخستین چاه پروژه مارون 1و 4 در طرح نگهداشت و افزایش تولید میادین 28 گانه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که با ظرفیت تولید بالغ بر هزار و پانصد بشکه نفت در روز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: تاکنون 2 چاه تعمیری از مجموع چاه‌های در تعهد اجرای پروژه، تحویل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شده است و 2 چاه دیگر نیز حفاری و تکمیل شده  که به زودی  وارد مدار تولید میدان مارون می‌شود. 

پاکروان با تبریک این دستاورد و تقدیر از حسن همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان کارفرمای پروژه افزود: بدون شک این موفقیت در سایه همت و تلاش قابل تقدیر همکاران و پرسنل توانمند شرکت حفاری شمال در اجرای موفق این پروژه حاصل شده است باعث و دلیل موفقیت حاصل شده است.

سرپرست حفاری شمال خاطرنشان کرد: امیدواریم با  اهتمام لازم و اجرای مطلوب، دقیق و به موقع این پروژه که از بیشترین میزان پیشرفت در کل طرح‌های 28 مخزن برخوردار است و همچنین تعامل حرفه‌ای و به موقع کارفرما به ویژه در بخش مالی شاهد بهره برداری کامل  از پروژه مارون در کوتاه ترین زمان ممکن باشیم.




منبع : تسنیم
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 34959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *