۲
۲
حواشی پتروشیمی مسجد سلیمان ادامه دارد

​مدیرعامل معزول،رئیس هیات مدیره شد!

میز نفت - یوسف داودی، مدیرعامل پتروشیمی مسجد سلیمان که اوایل سال جای به‌دلیل تخلفات بسیار عزل شده بود، امروز به‌عنوان رئیس هیات مدیره این پتروشیمی منصوب شد.
یوسف داودی | میز نفت
یوسف داودی | میز نفت
به گزارش میز نفت، هلدینگ «صبا انرژی» زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری مالک بیش از 65 درصد از سهام پتروشیمی مسجد سلیمان است. شنیده‌ها حاکی از آن است که  داوودی مالک ۳۴.۵ درصد از سهام پتروشیمی «مسجد سلیمان»  از نزدیکان محسن رضایی است. داودی به‌دنبال افزایش سهام خود به حدود 50 درصد است که در صورت افزایش سهام بخش خصوصی، عدم‌النفع این کار برای صندوق بازنشستگی کشوری بیش از 3 هزار میلیارد خواهد بود. 

مدیریت داودی بر پتروشیمی «مسجد سلیمان» خسارت‌های چند هزار میلیاردی به اموال بازنشستگان وارد کرده و علیه او نیز در دستگاه قضایی شکایت شده است. 

برخی منابع از ارتباط صمیمی داودی و نعمت‌الله ترکی، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری خبر می‌دهند. انتصاب این مدیر پرحاشیه شائبه نزدیکی این دو را بیش از گذشته تقویت کرده است. 

باتوجه به کارنامه داودی در این پتروشیمی، انتصاب او به‌عنوان رئیس هیات مدیره می‌تواند خسارت‌های بیشتر برای این شرکت و درنهایت بازنشستگان داشته باشد.
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب: 35012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


شهروند
Iran, Islamic Republic of
ایشون افرادی زیادی را پشت سرش دارد که هم تبار او هستند و کاری به منافع عموم ملت و بازنسشتگان ندارد.
با این حجم از تخلف وقوم گرایی برای طایفه و نوع مدیریت فاسد بجای پاسخ گویی سمت می گیرد
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای داودی نماینده سابق مجلس وکارمند شرکت نفت چگونه صاحب چندهزارمیلیارد تومان سهم در پتروشیمی مسجد سلیمان شد.مسیِولان بررسری کنند