۰
۱
حاشیه دیگر از معاون بین الملل وزارت نفت

انتصابی عجیب از اسدزاده

میز نفت - ​احمد اسدزاده، معاون پرحاشیه بین‌الملل وزارت نفت، به‌تازگی فردی گمنام به نام مهدی سیدی را به سرپرستی مدیرکلی اروپا، آمریکا و کشورهای مشترک‌المنافع منصوب کرده است.
احمد اسدزاده | میز نفت
احمد اسدزاده | میز نفت
به گزارش میز نفت، اسدازده که از روز انتصابش تا به امروز، حواشی مختلفی را به بار آورده است، در حالی چنین حکمی صادر کرده است که پیش از آن، حسن اسماعیلی در این سمت قرار داشت. ماجرا ازاین‌قرار است که اسدزاده به دلیل فشارهای وارد شده به وزارت نفت، اسماعیلی را برکنار کرد و فرد دیگری را برای این سمت تعیین نکرد.

حالا پس از مدت‌ها، او فردی را به مدیریت منصوب کرده که روزمه خاصی از او دیده نمی‌شود؛ یک منبع آگاه با بیان اینکه سیدی از دوستان اسدزاده به شمار می‌رود، رویه جاری بر این معاونت تخصصی را غیر کارشناسی دانست.

اسدزاده که خود یک منشی ساده در شورای امنیت ملی بود، در دولت جدید بدون هیچ تخصصی به سمت معاونت بین‌الملل وزارت نفت منصوب شد؛ معاونی که از تسلط بر زبان انگلیسی هم محروم بود، حواشی بسیاری را ایجاد کرد که از آن جمله، می‌توان به موضع‌گیری چالش‌برانگیز او در خصوص صادرات گاز به عراق دانست.

پوشش‌های عجیب او در دیدارهای رسمی نیز انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت و همین موضوع، موجب دست‌به‌دست شدن تصاویر او در شبکه‌های مجازی شد که حالتی تمسخرآمیز به خود گرفت.

با همه این حواشی، انتظار می‌رفت اسدزاده با دقت بیشتری در حوزه کاری خود فعالیت کند اما انتصاب اخیر، نشان داد او همچنان علاقه خاصی به منافع گروهی و جناحی دارد و از افرادی استفاده می‌کند که فاقد هرگونه تخصص  و تجربه کافی هستند. مانند خودش که از منشی گری به معاونت وزارت نفت رسید.
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب: 35042
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این که خوبه. یه مدیرکل داره به نام قاسمیان که تعطیله واقعا. حرف هم بلد نیست بزنه