۰

بریتیش پترولیوم دیگر آمار نمی دهد

میز نفت - بریتیش پترولیوم (BP) تصمیم گرفت به انتشار گزارش "بررسی آماری انرژی جهان" پایان داده و این گزارش شاخص را به دستان "موسسه انرژی" (Energy Institute) بسپارد.
بریتیش پترولیوم | میز نفت
بریتیش پترولیوم | میز نفت
به گزارش میز نفت ، گزارش آماری بریتیش پترولیوم از نخستین باری که در آوریل سال ۱۹۵۲ منتشر شد تاکنون، مرجع آمار مورد استفاده بخش انرژی بوده و آمار مفصل درباره تولید و مصرف جهانی نفت، گاز و زغال سنگ فراهم کرده است.

این گزارش در سال‌های اخیر تحت مدیریت اسپنسر دیل، اقتصاددان ارشد بریتیش پترولیوم، گسترش یافت و شامل آمار انرژی تجدیدپذیر و مواد معدنی مورد استفاده برای باطری‌ها شد.

سخنگوی بریتیش پترولیوم اعلام کرد این شرکت تصمیم گرفته است انتشار این گزارش را به "موسسه انرژی" واگذار کند تا زمان و منابع را برای تیم دیل آزاد کند تا به تلاش‌های برنارد لونی، مدیرعامل این شرکت برای تغییر مسیر این شرکت نفت و گاز به سمت تجدیدپذیرها و انرژی کم آلاینده، متمرکز شوند.

گزارش امسال در ژوئن منتشر خواهد شد و به "بررسی آماری موسسه انرژی از انرژی جهان"، تغییر نام پیدا خواهد کرد.

نیک ویث، مدیرعامل "موسسه انرژی" به رویترز گفت: این گزارش از نقش ما به عنوان یک بازیگر بی‌طرف و مورد اطمینان که به دنیا برای طی کردن گذار انرژی کمک می‌کند، حمایت خواهد کرد.

بریتیش پترولیوم از گزارش جدید حمایت خواهد کرد و شرکت حسابداری کی‌پی‌ام‌جی و شرکت مشاوره کِرنی، به شرکای "موسسه انرژی" تبدیل شده و به تامین مالی تهیه این گزارش، کمک می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، جمع آوری داده برای این گزارش همچنان توسط مرکز سیاست و تحقیقات اقتصاد انرژی در دانشگاه هریوت -وات، انجام خواهد شد.


منبع : ایسنا
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 35056
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *