رئیسی در بوشهر چه کفت؟

قول رئیس جمهور درباره ماده 10

13 اسفند 1401 ساعت 2:16

میز نفت - رئیس‌جمهوری توجه به کارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت: رویکرد اتخاذ شده مبنی بر اینکه هم پیمانکار مورد حمایت قرار گیرد و هم پیمانکار، کارگران را مورد حمایت قرار دهد، قابل تقدیر است.


به گزارش میز نفت، سید ابراهیم رئیسی در جریان دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، در استان بوشهر و در آیین افتتاح فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی به عنوان ایرانی‌ترین فاز این مجموعه گفت: امروز، روز بسیار خوشحال کننده‌ای است چرا که شاهد بهره‌برداری رسمی از یکی از جلوه‌های اراده قوی و کار و تلاشی ماندگار در این منطقه هستیم.

رئیس‌جمهوری افزود: بهره‌برداری از فاز ۱۴ مجموعه پالایشگاه پارس جنوبی جلوه عزم و اراده بلند و تحقق شعار ما می‌توانیم است که با همه وجود اجرایی شده است؛ مجموعه‌ای که با دست توانمند ایرانی، با کالای ایرانی، طراحی، مشورت و با اجرای متخصصان و کارگران ایرانی اجرا شده است.

رئیسی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران، مجریان، متخصصان و به خصوص کارگران عزیزی که زیر آفتاب طاقت‌فرسای این منطقه برای ساخت این پالایشگاه تلاش کردند، اظهارکرد: امروز منافع این پالایشگاه و محصولات آن می‌تواند بخش‌های مهمی از صنعت نفت و انرژی کشور را فعال کند.

رئیس‌جمهوری در ادامه توجه به کارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت: رویکرد اتخاذ شده مبنی بر اینکه هم پیمانکار مورد حمایت قرار گیرد و هم پیمانکار، کارگران را مورد حمایت قرار دهد، قابل تقدیر است.

رئیسی افزود: تحت هیچ شرایطی نباید حق کارگران نادیده گرفته شود و حتی یک ماه حقوق آنها به تعویق بیفتد. اگر در اعتبارات پروژه‌ها کاستی وجود دارد نباید در حقوق و دستمزد کارگران لحاظ شود.​


کد مطلب: 35066

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/35066/قول-رئیس-جمهور-درباره-ماده-10

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir