۰

عقب نشینی شاه میرزایی | عکس

میز نفت - مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفته است ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی به 94 میلیون تن در سال می‌رسد؛ این در حالی است که او در تاریخ 18 بهمن 1400 گفته بود ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی تا پایان سال 1401 به 104 میلیون تن خواهد رسید! حالا او وعده خود را به میزان 10 میلیون تن کاهش داده و گفته به 94 میلیون تن می‌رسیم!
به گزارش میز نفت، مرتضی شاهمیرزایی امروز  در نهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی  با تأکید بر اینکه تکمیل زنجیره ارزش و بومی‌سازی صنعت پتروشیمی با اراده شرکت‌های پتروشیمی و میدان دادن به متخصصان داخلی سهل می‌شود، اظهار کرد: روند توسعه صنعت پتروشیمی باید روز به روز بر اساس استانداردهای لازم طی شود.

وی با اشاره به اینکه با رعایت همه اصول و استانداردهای لازم در طرح‌های پتروشیمی باید حوادث را کاهش داد تا به مجتمع تولیدی برسیم، افزود: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه و تکامل از پتروشیمی شیراز تا امروز به جایگاهی رسیده‌ است که صنعتی بالنده، پیشرو و الهام‌بخش شده است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان اینکه هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی امروز نمایش درستی از فعالیت اقتصادی، صنعتی و تخصصی را ارائه کردند، ادامه داد: آرمان ما حرکت در مسیر تکمیل زنجیره ارزش و جلوگیری از خام‌فروشی و نیمه‌خام فروشی است. سیاست شرکت ملی صنایع پتروشیمی حمایت از تکمیل زنجیره ارزش است.

عقب نشینی شاه میرزایی - میز نفت
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۴۵
کد مطلب: 35069
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *