۰

نفت، بشکه ای چند؟

میز نفت - قیمت نفت برای چهارمین جلسه متوالی در معاملات امروز کاهش یافت و به علت چشم انداز افزایش شدید نرخ بهره در آمریکا که به تقاضا برای سوخت آسیب می‌زند، در مسیر ثبت بیشترین کاهش هفتگی در 5 هفته گذشته قرار گرفت.
نفت، بشکه ای چند؟
به گزارش میز نفت، انتظار برای افزایش نرخ بهره در بزرگ ترین اقتصاد جهان و همچنین در اروپا، بر چشم انداز رشد اقتصادی در جهان تاثیر گذاشته و تا این زمان از این هفته، قیمت هر دو ساخص نفتی را بیش از 5 درصد کاهش داده است که بدترین کاهش از فوریه به شمار می‌رود.

جرم پاول، رئیس فدرال رزرو نسبت به افزایش نرخ بهره و احتمالا سریع تر هشدار داد و گفت، بانک مرکزی آمریکا در مورد اینکه فکر می کرد افزایش تورم «گذراست» اشتباه کرده است.

آمارهای فرصت‌های شغلی در آمریکا به عنوان یک عامل مهم سنجش سلامت بازار کار در این کشور، محدود بوده است و عاملی برای تعیین جهت حرکت نرخ بهره نیز در نظر گرفته می شوند.

به لحاظ عرضه، گزارش شده است که آمریکا به صورت خصوصی از برخی از تاجران کالاهای اساسی خواسته است تا نگرانی‌های خود در مورد حمل و نقل نفت روسیه با محدودیت قیمتی را کنار بگذارند تا عرضه نفت روسیه تقویت شود که این امر نشان می‌دهد ممکن است نفت روسیه بیشتر به بازار سرازیر شود.

منبع: فارس
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب: 35093
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *