پالایشگاه تهران آتش گرفت؟

28 اسفند 1401 ساعت 16:38

میز نفت - با بروز اختلال در واحد هوای ابزار دقیق پالایشگاه تهران، صبح امروز مردم منطقه شهر ری، شاهد گسترش دود در اطراف پالایشگاه تهران بودند.


به گزارش میز نفت ، بروز دود در اطراف پالایشگاه تهران در روز جاری، مردم منطقه شهر ری را در خصوص احتمال بروز آتش سوزی در این پالایشگاه بزرگ، دچار نگرانی کرد.

روابط عمومی پالایشگاه تهران با تأیید بروز اختلال در فرآیند کار این پالایشگاه اعلام کرد: واحدهای عملیاتی شرکت پالایش نفت تهران دچار اختلال شده و هم اکنون واحدها در حال برگشتن به شرایط نرمال و ایده آل هستند.

همچنین، شاکر خفایی، رئیس روابط عمومی پالایشگاه تهران در گفت‌وگویی با تکذیب خبر آتش سوزی این پالایشگاه گفت: اختلالی در واحد هوای ابزار دقیق پالایشگاه تهران ایجاد شده که واحدهای عملیاتی در حال رفع آن هستند و آسیبی به سایز واحدهای پالایشگاه وارد نیامده است.

وی ادامه داد: به دلیل مشکل پیش آمده در هوای ابزار دقیق عملکرد واحدهای عملیاتی شرکت پالایش نفت تهران دچار اختلال شده و هم اکنون واحدها در حال برگشتن به شرایط نرمال و ایده آل هستند.

خفایی خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر نیز سیستم تحت کنترل بوده و واحدهای عملیاتی در حال رفع مشکل هستند؛ البته این فرآیند زمان بر است و در ساعات آینده به نتیجه خواهد رسید.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه تهران افزود: آسیبی به دیگر واحدهای پالایشگاه وارد نیامده و شرایط در پالایشگاه ایمن است.



منبع : تسنیم


کد مطلب: 35146

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/35146/پالایشگاه-تهران-آتش-گرفت

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir