۰
اقدام عجیب پتروشیمی در شرایط وخیم مالی

اردوهای راهیان نور در پتروشیمی!

میز نفت - ​درحالی‌که وضعیت معیشت کارکنان نفت وخیم گزارش شده و وعده‌های وزارت نفت برای اجرای تعهدات خود به بن‌بست خورده، اردوی راهیان نور صنعتی توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال برگزاری است.
صنعت پتروشیمی | میز نفت
صنعت پتروشیمی | میز نفت
به گزارش میز نفت، برخی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت با برگزاری اردوهای بازدید از استان بوشهر و عسلویه، هزینه گزافی را روی دست بیت‌المال گذاشته‌اند. به گفته یک منبع آگاه، یکی از این شرکت‌ها، شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که شنیده‌شده چندین گروه را برای بازدید از مجتمع‌های صنعتی پتروشیمی راهی جنوب کرده است.

مشخص نیست هدف از برگزاری این اردوها در صنعت پتروشیمی چیست آن‌هم در زمانی که وزارت نفت وضعیت مالی وحشتناکی دارد و کارکنان این صنعت، به دلیل تنگنای معیشتی در برخی بخش‌ها دست به اعتصاب زده‌اند.

بااین‌وجود، باید مشخص شود هزینه برگزاری این اردوها که شامل بلیت هواپیما، اتوبوس، اسکان، پذیرایی و سه وعده غذایی از چه محلی و با چه مجوزی صورت می‌گیرد.

گرچه بازدیدهای مقطعی از صنایع نفت طی چند سال اخیر مرسومولی بسیار محدود بوده، اما در دوره کنونی اردوها به‌صورت منظم برگزار می‌شود.

میزنفت آماده انتشار توضیحات وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی دراین‌باره است که امیدواریم، توضیحات دقیق و مستندی دراین‌باره ارائه شود.
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 35269
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *