۰

جنجال بنزینی در برزیل

میز نفت - مدیر ارشد اجرایی ، شرکت نفت دولتی پتروبراس برزیل روز جمعه گفت، این شرکت در هفته آینده قیمت جدید سوخت را اعلام می کند و این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که معیارهای بین المللی قیمت نفت خام در ماه های اخیر کاهش یافته است.
بنزین | میز نفت
بنزین | میز نفت
به گزارش میز نفت ، مدیر ارشد اجرایی ، شرکت نفت دولتی پتروبراس برزیل روز جمعه گفت، این شرکت در هفته آینده قیمت جدید سوخت را اعلام می کند و این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که معیارهای بین المللی قیمت نفت خام در ماه های اخیر کاهش یافته است.

ژان پل پراتس، مدیرعامل پتروبراس در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از انتشار نتایج سه ماهه اول غول نفت برزیل به خبرنگاران گفت: «احتمال تعدیل مجدد هفته آینده برای برخی از سوخت‌ها وجود دارد، اما من قیمت ها را افشا نمی‌دهم»

برای قیمت گذاری سوخت، پراتس توضیح داد که پتروبراس به پیروی از قیمت های بازار بین المللی ادامه خواهد داد و ملاحظات رقابت داخلی را نیز در نظر خواهد گرفت.

او تاکید کرد که این شرکت فروش خود را از دست نخواهد داد زیرا به دنبال ایجاد جذاب ترین قیمت ها برای رانندگان برزیلی است.

پراتس همچنین از امکان بازگشت به سیاست قبلی برای تعیین قیمت سوخت برای کل سال بدون تعدیل چشم پوشی کرد و به قیمت های ثابت سالانه در سال های 2006 و 2007 به عنوان نمونه هایی برای اجتناب اشاره کرد.

پراتس گفت: "ما همچنین نیازی نداریم که ماراتن 118 تنظیم مجدد را فقط برای یک سوخت در سال 2017 تجربه کنیم."

این مدیر ارشد گفت که این شرکت به تصمیم آژانس محیط زیست ایباما در مورد درخواست شرکت نفت خود برای حفاری یک چاه آزمایشی در نزدیکی دهانه حوضه رودخانه آمازون احترام خواهد گذاشت.

ماه گذشته، گزارش فنی ایباما رد چاه برنامه ریزی شده را توصیه کرد، اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.


منبع : مستقل آنلاین
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 35357
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *