۰

خبری از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت

میز نفت - استاندار بوشهر گفت: برای نخستین بار آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب نیروهای جوان و متخصص در صنایع پارس جنوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود.
آزمون استخدامی وزارت نفت | میز نفت
آزمون استخدامی وزارت نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت ، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر اظهار داشت: دشمنان برای مشارکت حداقلی از هم اکنون برنامه‌های خود را اجرایی کرده‌اند و باید از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند استفاده شود.

وی با تأکید بر فراهم شدن افزایش رضایت‌مندی مردم در ارائه خدمات و تحقق مطالبات آنان افزود: با تخصیص اعتبارات عمرانی باید زمینه تسریع در تکمیل طرح‌ها و افتتاح آنها فراهم شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: استان بوشهر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور رتبه پنجم را کسب کرده است در این راستا باید با فعال‌تر شدن طرح نهضت ملی مسکن، رتبه استان بوشهر و رضایتمندی مردم افزایش یابد.

محمدی‌زاده بیان کرد: در سال 1401 با انجام طرح‌های مختلف، استان بوشهر در عرصه کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

این مقام مذکور با اشاره به فراهم شدن اشتغال جوانان در طرح‌های وزارت نفت اعلام داشت: برای نخستین بار آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب نیروهای جوان و متخصص در صنایع پارس جنوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود و 100 درصد سهمیه استخدامی این طرح، به نیروهای بومی استان بوشهر اختصاص دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه یک‌هزار نفر مهندس جذب پالایشگاه‌های گاز می‌شوند ابراز کرد: در این راستا استخدام نزدیک به  400 نفر در آموزش و پرورش، 100 نفر در دستگاه‌های دولتی و 160 نفر در شرکت‌های پیمانکاری نیروگاه اتمی بوشهر در بهبود وضعیت اشتغال موثر است.



منبع : فارس 
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 35388
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *