۲
۱۱
اختصاصی میز نفت/

هتل نشینی 50 میلیون تومانی متجلی

میز نفت - ​در حالی که رئیس جمهور برکناری مدیران پروازی را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده بود، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس همچنان در سمت خود باقی مانده است آن هم با هزینه گزاف از جیب مردم!
متجلی، مدیرعامل نفت و گاز پارس | میز نفت
متجلی، مدیرعامل نفت و گاز پارس | میز نفت
به گزارش میز نفت، برکناری مدیران پروازی یکی از شعارهای ابراهیم رئیسی بود که در سفرهای متعدد او به استان نفتخیز خوزستان بارها تکرارش کرد.

بسیاری این شعار را تبلیغاتی خواندند و البته عده ای دیگر، از عزم رئیسی برای پایان دادن به پدیده مدیران پروازی نوشتند. با این وجود، تعداد مدیران پروازی تغییری نکرد که هیچ، بلکه به تعداد آنها نیز افزوده شد که نمونه جدید آن به مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس مربوط می شود.

محمدحسین متجلی مدیرعامل پروازی این شرکت که ساکن تبریز است، میان سه استان آذربایجان شرقی، تهران و بوشهر در حال پرواز است. او نه در تهران سکونت دارد و نه در بوشهر. چند روز را در تبریز به سر می برد، دو روز را در بوشهر و بقیه ایام هفته را در هتل بزرگ تهران واقع در تقاطع خیابان مطهری و ولیعصر!

این در حالی است که اصولا شرکت های نفتی مستقر در تهران، برای مدیرانی که به تهران منتقل می شوند، یا خانه اجاره می کنند و یا منازل سازمانی خود را در اختیارشان قرار می دهند.

متجلی ولی حاضر نشده برای کاهش هزینه ها، به این قاعده مرسوم در نفت تن بدهد و به همین دلیل، در هتل تهران ساکن شده است؛ به حساب شرکت و البته بیت المال!

سایت هتل 4 ستاره تهران، یک شبانه روز اقامت همراه با صبحانه در اتاق یک تخته این هتل را حدود 3 میلیون تومان قیمت گذاری کرده است و طی مدت کوتاه مدیرعاملی متجلی با احتساب هزینه های پرواز، ماهانه حدود 50 میلیون تومان خرج روی دست شرکت ملی نفت گذاشته است.

اسناد مالی افشا شده از ریخت و پاش های متجلی، نشان می دهد شعارهای ابراهیم رئیسی برای پایان دادن به کار مدیران پروازی و ساده زیستی آنها، یک شعار پرتکرار برای افکار عمومی بوده است و در شرایطی که وضعیت معیشتی مردم در بدترین حالت خود قرار دارد، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس به هتل نشینی مشغول است!

اسناد مربوط به ریخت و پاش های متجلی، بزودی در میز نفت منتشر می شود. 
سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 35457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علیرضا
Iran, Islamic Republic of
به والله در طول ۲۰ سال سنواتم در پارس جنوبی ادمی به پاکی و سالم این ادم ندیدم یک عده که منفعتشون از دزدیو باند بازی بوده کوتاه شده افتادن به تکاپو و تخریب
کارمند نفت و گاز
Singapore
دلیل عناد و تخریب مهندس متجلی از با خلاص ترین و فساد ستیز ترین مدیر های دلتی چیزی جز جلوگیری دشمنی یک عده که سال ها در پارس جنوبی خوردن و دوستان و بستگان خودشان را در سمت های بالا نشاندن نیست
خدا قوت مهندس متجلی عزیز
Singapore
چرا نظریات نمیگذارید
Iran, Islamic Republic of
همواره تخریب و عوام فریبی رویه برخی جریانها شده است. اینان بی آنکه تحلیل درست و همه جانبه ارائه دهند به دنبال اهداف خود و تضعیف طرف مقابل هستند.
Iran, Islamic Republic of
سلام رييس جمهور بر بومي گزيني تاكيد كرده هفته قبل در سكوت خبري يك كرد با مدرك بين الملل مير اشرفي رو گذاشتن مدير عامل پتروشييمي تبريز ايشون در دولت روحاني بازرسي تاپيكو بود يعني در تبريز يك مدير خوب نبود
Iran, Islamic Republic of
وقتی معاون ومدیرمهندسی ایشان مدیراسبق منابع انسانی نفت وگاز پارس است دیگرهیچ!!!!
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
هر دم از باغ بری می رسد.
میایلردها بار تاسف بار و فاجعه بار
Iran, Islamic Republic of
میز نفت مزدور چقدر بی‌منطق و بی‌تقوا
اف بر مزدی که گیرتون نمياد...
Iran, Islamic Republic of
این ادعای "این در حالی است که اصولا شرکت های نفتی مستقر در تهران، برای مدیرانی که به تهران منتقل می شوند، یا خانه اجاره می کنند و یا منازل سازمانی خود را در اختیارشان قرار می دهند." همانند خیلی از ادعاهاتون پوچ پوچ است...
Iran, Islamic Republic of
سلام و جالبتر اينكه رييس جمهور گفت مديران غيره بومي تا جايي كه امكان داره استفاده نشه مگر استثنا در يك اقدام غيره منتظره و سكوت خبري براي اولين بار در تاريخ يك مدير اصالتا كرد ( مير اشرفي )كه بازرس تاپيكو بود در دولت قبل مدير عامل پتروشيمي تبريز گذاشتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چه عجب یه نفر یک مدل از کارهای ایشون رو دید