۰

پالایشگاه های تعمیر شده ونزوئلا از کار افتادند

میز نفت -در حال حاضر، پالایشگاه‌های تعمیر شده ونزوئلا از کار افتاده و تنها یکی از آنها فعال است.به گزارش انرژی پرس، بلومبرگ گزارش داد که اکنون تنها یکی از واحدهای پالایشگاه “پورتو لاکروز” با ظرفیت ۱۷ هزار بشکه در روز فعال است. نیاز بنزین ونزوئلا روزانه ۱۲۰ هزار بشکه است. این در حالی است که ال پالیتو ۴۵ روز قبل توسط ایران تعمیر شده بود، اما هفته پیش از مدار خارج شد.
پالایشگاه ونزوئلا | میز نفت
پالایشگاه ونزوئلا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، سال ۱۳۹۹  ایران  “کاردون”، دومین پالایشگاه بزرگ نفتی ونزوئلا که دو برابر بزرگتر از پالایشگاه “ال پالیتو” بود را تعمیر کرد، اما این پالایشگاه یک ماه بعد از تعمیر و راه‌اندازی بصورت عجیبی آتش گرفت و نهایتا ونزوئلا دست به دامن دیگر کشورها از جمله چین و روسیه شد.بیشتر بخوانید:  تقویت همکاری ایران و آفریقا/ از انتقال دانش ایرانی تا تهاتر محصولات پتروشیمیبرخی واحدهای پالایشگاه کاردون آگوست  پارسال راه‌اندازی شد، اما از آن زمان چندین بار فعالیت آن متوقف شد و نهایتا ماه ژوئن امسال  کاملا از کار افتاد.

خوراک پالایشگاه‌های ونزوئلا نفت فوق سنگین است و برای پالایش آن واحدهای کرکینگ استفاده می‌شود و پالایشگاه‌های ایران، نفت فوق سبک، سبک و در برخی موارد نفت نیمه‌سنگین پالایش می‌کنند. 

منبع : دویچه وله
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 35731
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *