۰
۱

بررسی حادثه آتش‌سوزی اروندان

میز نفت -رییس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به تشکیل کمیته تحقیقی ویژه برای بررسی حادثه آتش‌سوزی در واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی غرب کارون گفت: یکی از مصدومان برای ادامه روند درمان به اصفهان منتقل شده است.
حادثه آتش‌سوزی اروندان | میز نفت
حادثه آتش‌سوزی اروندان | میز نفت
به گزارش میز نفت ، امید نصیری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه در واحد بهره‌برداری و نمکزدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در واحد فرآورش و نمکزدایی تاسیسات غرب کارون یک کشته و ۵ مصدوم داشته است که تاکنون ۳ نفر از مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی افزود: یک نفر از مصدومان در بیمارستان گلستان اهواز بستری و اقدامات پزشکی برای درمان وی در حال انجام است.

رییس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: همچنین یکی دیگر از مصدومان حادثه که در بیمارستان طالقانی اهواز بستری بود برای انجام اقدامات پزشکی بیشتر به اصفهان منتقل شده است تا روند درمان وی در آنجا دنبال شود.

نصیری عنوان کرد: کمیته تحقیقی ویژه این حادثه در شرکت نفت و گاز اروندان تشکیل شده و ابعاد و زوایای حادثه و علت وقوع آن در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ظهر روز گذشته (۸ مردادماه ۱۴۰۲) در هنگام انجام تعمیرات و حین عملیات جوشکاری در واحد فرآورش و نمکزدایی غرب کارون در شرکت نفت و گاز اروندان، حادثه آتش‌سوزی در یکی از تفکیک‌گرها رخ داد که باعث فوت یک کارگر و مصدومیت ۵ نفر دیگر شد.




منبع : ایسنا 
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 35763
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تجربه نشان داده که حوادث گویای حقایق هستند. حوادث منجر به فوت و آتش سوزی و حریق طی دو سال گذشته به شدت صعودی شده و با نگرش مخفی سازی حوادث جهت نشان دادن بهبود عملکرد HSE در سطح وزارت نفت خصوصا شرکت ملی نفت و شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی به این نگرش مردود از منظر الزامات و قوانین ایمنی دامن زده ایم که پیامد های منفی آن را در وقوع چنین حوادثی خواهیم دید...
مخفی نمودن حوادث، عدم اطلاع رسانی از منظر کنترل و عدم تکرار و عدم بررسی اصولی از الزامات مهم در پیش گیری حوادث بوده که متاسفانه در مدیریت HSE این دو شرکت اصلی وزارت نفت به آن می پردازند. و نتیجه آن از دست رفتن جان پرسنل و خسارت به تاسیسات است. البته قطعا موارد بالا را به عنوان اصل پیشگیری در حوادث در میز نفت ارایه نخواهد شد!!!